مدیر تورهای آژانس ایوار خبر داد

آخرین فرصت برای ثبت‌نام در تور ویژه نمایشگاه اتومکانیکا فرانکفورت

عصر نمایشگاه- مدیر تورهای آژانس ایوار، ارائه کننده تور ویژه نمایشگاه اتومکانیکا فرانکفورت از زمان و ظرفیت محدود برای ثبت‌نام در تور ویژه این رویداد مهم نمایشگاهی در صنعت قطعه‌سازی خبر داد.

آخرین فرصت برای ثبت‌نام در تور ویژه نمایشگاه اتومکانیکا فرانکفورت
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از عصر خودرو ،مدیر تورهای آژانس ایوار، مجری برگزاری تور نمایشگاه اتومکانیکا فرانکفورت با اعلام محدود بودن ظرفیت پذیرش این تور گفت:"با توجه به زمان باقی‌مانده تا برگزار این نمایشگاه معتبر و حجم درخواست‌های واصله و لزوم طی زمان جهت اخذ ویزا، زمان اندکی برای ثبت‌نام علاقه‌مندان این رویداد بین‌المللی باقی‌مانده است و این زمان تمدید نخواهد شد."

    بهنام سیفان با اشاره به خدمات ویژه ایوار برای شرکت‌کنندگان در تور نمایشگاهی اتومکانیکا فرانکفورت گفت:"با توجه به محدودیت های سفارت آلمان، ما درمجموعه ایوار تلاش کردیم این تهدید را به فرصت تبدیل کنیم. برای این منظور تور نمایشگاهی فرانکفورت را به‌صورت یک تور ترکیبی توریستی- نمایشگاهی برنامه‌ریزی کرده‌ایم و به‌این‌ترتیب علاقه‌مندان به شرکت در این تور می‌توانند به همراه خانواده‌هایشان در آن حاضر شوند."

    وی افزود:"برای سهولت در اخذ ویزا و با توجه به سابقه طولانی این مجموعه در برگزاری تورهای اروپا، ما تور این نمایشگاه را به‌صورت ترکیبی از تور گردشگری فرانسه و تور نمایشگاهی آلمان طراحی کرده‌ایم و برای متقاضیان، ویزای شنگن از کشور فرانسه اخذ خواهد شد و با پرواز مستقیم راهی پاریس می‌شویم. به‌این‌ترتیب در مرحله اول امکان بازدید از جاذبه‌های گردشگری بی‌نظیر پاریس برای علاقه‌مندان فراهم می‌شود و در ادامه برای بازدید از نمایشگاه اتومکانیکا فرانکفورت راهی این شهر خواهیم شد. با توجه به برنامه‌ریزی‌های ما، این تور جنبه توریستی-نمایشگاهی خواهد داشت و به همین دلیل همان‌گونه که اشاره شد علاقه‌مندان می‌توانند همراه با خانواده در این تور حاضر شوند. با توجه به آنکه زمان برگزاری این نمایشگاه در اواخر تابستان است، این می‌تواند فرصت مناسبی برای یک سفر اروپایی به همراه خانواده باشد. درمجموع 9 روز و 8 شب مدت کل این تور است."

    وی افزود:"در فرانکفورت، ترانسفر نمایشگاهی از هتل به محل برگزاری نمایشگاه در نظر گرفته شده است که در طی سه روز بازدید از نمایشگاه علاقه‌مندان را در فاصله میان هتل تا نمایشگاه جابجا خواهد کرد."

    آژانس ایوار با سابقه بیش از یک دهه فعالیت، به‌طور تخصصی در زمینه تورهای گردشگری و نمایشگاهی اروپا فعالیت می‌کند و به همین دلیل از تجربه بالایی در برگزاری تورهای قاره سبز برخوردار است. این مجموعه علاوه بر مجوزهای لازم از سازمان هواپیمایی کشوری و سازمان میراث فرهنگی برای برگزاری مستقیم تورهای بین‌المللی و صدور بلیط (که منجر به کاهش هزینه این تورها می‌شود) نماینده انحصاری خط ریلی اروپا موسوم به EuroRail است و امتیاز دو خط هوایی ایرآسیا مالزی و ایجین یونان را نیز در اختیار دارد و جزو معدود نماینده‌های لوفت هانزا سیتی سنتر نیز هست. در کنار این‌ها، ایوار نماینده انحصاری شرکت اجاره خودرو Sixt در ایران نیز هست و با در اختیار داشتن این مجموعه گسترده از امکانات، می‌تواند سرویس‌هایی با قیمت مناسب و کیفیت بالا را به مشتریان ارائه کند.

    علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه شرکت در تور نمایشگاه اتومکانیکا فرانکفورت و یا ثبت‌نام در این تور می‌توانند با خط ویژه 23500 تماس و یا به وبسایت ایوار به آدرس eavar.com مراجعه کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت