'هوشی مینه ۲۰۱۶ ' ؛

مشارکت فعال چند شرکت دارویی ایران در نمایشگاه بین المللی تخصصی دارویی ویتنام

عصر نمایشگاه- شانزدهمین نمایشگاه تخصصی دارویی 'هوشی مینه' ویتنام امروز با مشارکت فعال چند شرکت داروسازی ایران گشایش یافت.

مشارکت فعال چند شرکت دارویی ایران در نمایشگاه بین المللی تخصصی دارویی ویتنام
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا، در نمایشگاه اختصاصی دارویی 'هوشی مینه 2016 ' که تا روز شنبه آینده ادامه دارد، شرکت های دارویی 'جابربن حیان'، 'راموفارمین'، 'دانا'، 'کیمیدارو'، 'اسوه'، 'باریج اسانس'، 'کاسپین تامین'، 'سبحان انکولوژی' و 'ایران هورمون' از ایران حضور فعالی دارند.
    این برای نخستین بار است که شرکت های بزرگ دارویی کشورمان در این رویداد بزرگ تجاری ویتنام در حوزه دارو حضوری گسترده دارند و دوران پساتحریم فرصتی نو و جدید برای شرکت های بزرگ دارویی کشورمان فراهم کرده است تا دستاوردهای چند ساله خود را در دوران تحریم ها به جهان عرضه کنند.
    فشارهای غرب در دوران تحریم شرکت های دارویی ایران را به تلاش برای ساخت داخلی داروها بیشتر ترغیب کرد و پیشرفت های گرانبهایی در تحقیقات دارویی به دست آمد که می توان در این نمایشگاه ها به جهان عرضه کرد.
    قرار است با هماهنگی دفتر رایزنی بازرگانی ایران با انجمن داروی ویتنام در طول برگزاری نمایشگاه بین المللی دارویی 'هوشی مینه'، نشست هایی بین شرکت های داروسازی کشورمان با واردکنندگان دارو در ویتنام برگزار شود.
    پیش بینی شده است با توجه به تقاضای بازار داروی ویتنام به محصولات شرکت های دارویی ایران، کیفیت بالا و همچنین قیمت های رقابتی این محصولات در مقایسه با محصولات رقبا، سهم قابل توجهی از بازار داروی ویتنام و در افقی بلندتر منطقه جنوب شرق آسیا بتواند به تسخیر شرکت های دارویی ایرانی درآید.
    این نمایشگاه با مشارکت دستکم 280 شرکت داروسازی و پزشکی از 25 کشور جهان از جمله ایران، آمریکا، فرانسه، آلمان، ایتالیا، ژاپن، هند، کره، و چین در 350 غرفه برگزار می شود.
    شرکت های بین المللی دارویی و تجهیزات پزشکی طی سال های اخیر در بازار پر کشش ویتنام رسوخ کرده اند و در این میان کمبودهایی کماکان در این بازار مشهود است.
    میزان کل معاملات بازار سلامت از جمله دارو، آرایشی، بهداشتی، تجهیزات پزشکی و مکمل ها در جهان یکهزار میلیارد دلار و در ایران طی سال 2014 میلادی چهار میلیارد و 200 میلیون دلار بوده است.
    ارزش بازار دارو و تجهیزات پزشکی در ویتنام حدود 800 میلیون دلار بوده و انتظار می رود این عدد در سال جاری میلادی به یک میلیارد و 200 میلیون دلار و در سال 2018 میلادی به یک میلیارد و 800 میلیون دلار برسد.
    90 درصد تجهیزات پزشکی و بیمارستانی ویتنام از خارج وارد می شود و این در حالی است که ایران سالانه ده ها میلیون دلار تجهیزات پزشکی به 44 کشور دنیا صادر می کند.
    شانزدهمین نمایشگاه تخصصی دارویی 'هوشی مینه' ویتنام زیر نظر وزارت صنعت و تجارت این کشور جنوب شرق آسیا شکل گرفته است.
    ویتنام در سال دو بار شاهد برگزاری نمایشگاه تخصصی دارویی در شهر هوشی مینه و هانوی است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت