نمایشگاه خودرو مشهد (۲۷)

با چالش امداد خودرو ایران در نمایشگاه خودرو مشهد آشنا شوید

عصر نمایشگاه: همواره و همواره از بزرگترین چالش های سازمان، شرکت و کمپانی های بزرگ ، ایجاد تعامل با مخاطبان بالقوه و بالفعل خود در مراسم مختلف در طول فعالیت آنها است.

با چالش امداد خودرو ایران در نمایشگاه خودرو مشهد آشنا شوید
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۹:۰۰
  • با چالش امداد خودرو ایران در نمایشگاه خودرو مشهد آشنا شوید
  • با چالش امداد خودرو ایران در نمایشگاه خودرو مشهد آشنا شوید
  • با چالش امداد خودرو ایران در نمایشگاه خودرو مشهد آشنا شوید
  • با چالش امداد خودرو ایران در نمایشگاه خودرو مشهد آشنا شوید
  • با چالش امداد خودرو ایران در نمایشگاه خودرو مشهد آشنا شوید

به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از عصر خودرو ، یکی از بزرگترین و تاثیرگذارترین این رخدادها که در طول سال آینه ای تمام قد از استراتژی ها و پروژه های راهبردی سازمانها است، حضور در نمایشگاه و جشنوارههای  تخصصی کسب و کار است.
نمایشگاه هایی با زمان بسیار محدود 3 تا 10 روزه که در میان انظار کنجکاو و نه آنچنان حرفه ای از مخاطبان، فرصت اندکی را در اختیار صاحبان مشاغل مختلف گذاشته تا خود و توانمندنی هایشان را به نمایش بگذارند.

این فرصت کم و حضور پر رنگ رقبا در اغلب نمایشگاه ها کارشناسان و دست اندرکاران حوزه بازاریابی و ارتباطات را به شدت به چالش کشیده تا ریزبینی های زیرکانه و خلاقیت خود، گوی سبقت را از رقبا ربوده و مخاطبان مورد نظر خود را جلب غرفه خود نمایند.

با توجه به سبقه بلند گروه های صنعتی بویژه خودرو سازان و شرکت های تابعه در ضمینه حضور در نمایشگاه های تخصصی، رخداد هایی همچون مسابقات، قرعه کشی، پخش هدایای تبلیغاتی و فعالیت های تعاملی با مخطبان اصلا دور از ذهن نیست.
اما بعد از مدتی، سناریو های نخ نمای بازاریابی و تبلیغات به هیج وجه اثر بخشی گذشته را نداشته و خاصیت تعاملی خود را از دست داده و آش همان آش است کاسه همان کاسه. کسل کننده تر از قبل.

اما در نمایشگاه تخصصی خودرو مشهد امسال، شاهد رخدادهایی هوشمندانه و تعاملی تر از قبل بودیم که چالش روشنش کن از گروه تبلیغات امداد خودرو ایران یکی از آن ها بود.
این شرکت که مسولیت ارایه خدمات پس از فروش و امداد های جاده ای گروه صنعتی ایران خودرو را بر عهده دارد، با طراحی چالشی جذاب،  سختی ها و تخصصی بودن شغل خود را به منتقدین و مخاطبان خود به نمایش گذاشته و از طرفی فرایند متفاوتی برای جذب نیروی های علاقه مند به فعالیت در این کسب و کار را طراحی کرده است.
در این چالش شرکت کنندگان با خودرویی 206 متفاوت روبرو بودن. خودرویی پر ایراد که تنها به دست اهل فن امکان حیات دوباره را خواهد داشت.
کارشناسان فنی شرکت امداد خودرو ایران با شبیه سازی فضای امدادی و ایجاد خطاهای شایع در جاده ها، زمانی محدود در اختیار متقضایان این چالش قرار داده تا تنها در مدت 4 الی 8  دقیقه ایراد خودرو را تشخیص داده و با رفع عیب آن، با حال و هوای کار و سختی شغل امداد گران مواجه شوند. با توجه به محدودیت های نمایشگاهی ایرادات تنها از نوع برقی بوده و با ابزارهای ساده قابل بر طرف کردن بودند.

این فضای تعاملی و جذاب، از سوی بازدیدکنندگان این غرفه به شدت مورد توجه قرار گرفت. به طوری که در مدت تنها 3 روز از شروع نمایشگاه جمعتی بالغ بر 300نفر در این رقابت ثبت نام کرده و توانایی های خود را به آزمایش کشیدند.
این گونه فعالیت ها به خوبی شایان این نکته است که خلاقیت در حوزه تبلیغات و بازاریابی همواره از اساسی ترین و مهمترین المان های جذب مخاطب است.

با وجود جذاب بودن ذات و محتوای این رویداد ، بازهم این المان بصری هستند که تصویرسازی از برند و لحن آن را ضامن موفقیت هرچه بیشتر برنامه ریزی انجام شده در جهت جذب حداکثری مخاطب می کنند.
پس باید تاکید کرد که تنها در گرو کار تیمی در خصوص تعیین یک محتوای هوشمندانه و تزیین آن به هنر خلاقیت است که یک رخداد به موفقیت نزدیک خواهد شد.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
      • نمایشگاه ۴۷
      • نمایشگاه ۴۶
      • شماره ۳۷
      • نمایشگاه
      • ماهنامه نمایشگاه
      • شماره ۳۱ ماهنامه
      • ماهنامه
      • ماهنامه
      آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
      آرشیو
      آخرین اخبار

      دانلود با کیفیت