نمایشگاه خودرو مشهد (۳۰)

شرایط فروش ویژه اقساطی آرین موتور برای محصولات میتسوبیشی

عصر نمایشگاه- آرین موتور نماینده رسمی میتسوبیشی موتورز در ایران شرایط فروش ویژه ای را برای شانزدهمین نمایشگاه خودرو مشهد در نظر گرفته است که قابل توجه ترین نکته آن تخفیف ۱ درصدی روی تمامی محصولات میتسوبیشی در ایران است.

شرایط فروش ویژه اقساطی آرین موتور برای محصولات میتسوبیشی
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از عصر خودرو ، این تخفیف در شرایط فروش نقدی از 700 هزار تومان تا 2 میلیون تومان قیمت خودروها را کاهش می دهد.اما نکته قابل توجه دیگر در شرایط فروش متنوع میتسوبیشی که از سوی آرین موتور منتشر شده شرایط فروش اقساطی بدون بهره برای تمامی محصولات این شرکت است.
    متقاضیان خرید اوتلندر 2016 که 206.3 میلیون تومان قیمت دارد با پیش پرداخت 108 میلیون تومانی که حدود 50 درصد قیمت این خودرو است می توانند مابقی قیمت را طی 12 قسط بدون بهره 6.6 میلیون تومانی بپردازند و این خودرو را طی 30 روز کاری تحویل بگیرند.این شرایط میتسوبیشی اوتلندر را به ایده آل ترین شاسی بلند متوسط بازار بدل کرده است چرا که تمامی رقبای این خودرو در شرایط فروش اقساطی با کارمزد به مشتریان عرضه می شوند.
    اوتلندر 2015 که روزهای پایانی را در بازار ایران سپری می کند با قیمت 192.7 میلیون تومان شرایط فوق العاده ای را پیش روی مشتریان قرار می دهد به گونه ای که تنها با پیش پرداخت 104.8 میلیون تومان مشتریان می توانند مابقی قیمت این خودرو را طی 24 قسط بدون بهره 3.48 میلیون تومانی بپردازند و این خودرو را طی 15 روز کاری تحویل بگیرند.
    میتسوبیشی ASX تیپ 4 در مدل 2016 با رینگ و آینه های برقی جدید یکی از پرتقاضا ترین محصولات این برند ژاپنی در ایران است.متقاضیان انتخاب این کراس اوور 166 میلیون تومانی شهری می توانند با ارائه پیش پرداخت 48 میلیون تومان و 35.5 میلیون تومان به تاریخ 45 روز بعد از ثبت نام مابقی قیمت این خودرو را طی 12 قسط بدون بهره 5.5 میلیون تومانی بپردازند و این محصول جدید را طی 90 روز کاری تحویل بگیرند.
    لنسر تیپ 4 مدل 2016 به عنوان جدیدترین محصول میتسوبیشی در ایران هر چند 127.8 میلیون تومان قیمت دارد اما با پیش پرداخت 52 میلیون تومانی طی 45 روز کاری به مشتریان تحویل داده می شود و مابقی قیمت آن طی 12 قسط 5.3 میلیون تومانی از مشتریان اخذ می شود.
    در پایان ارزان ترین محصول میتسوبیشی در بازار ایران یعنی میراژ به عنوان یک هاچ بک کوچک با پیشرانه کم مصرف با پیش پرداخت 38.1 میلیون تومانی قابل انتخاب است و برای تسهیل شرایط برای مشتریان 15 قسط بدون بهره 2 میلیون تومانی برای آن در نظر گرفته شده است.موعد تحویل این خودرو نیز 30 روز کاری تعیین شده است.
    مشتریان محصولات میتسوبیشی که تا پایان مرداد ماه اقدام به خرید کنند همچنین می توانند در قرعه کشی 3 سفر دو نفره به سنگاپور شرکت کنند و از این مزیت نیز بهره مند شوند.
    علاقمندان به آشنایی بیش تر با محصولات میتسوبیشی می توانند به غرفه این شرکت در سالن فردوسی مرکز نمایشگاه های بین المللی مشهد مراجعه کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت