نمایشگاه خودرو مشهد(۳۱)

حضور پرقدرت سپاهان باطری در نمایشگاه خودرو مشهد

عصر نمایشگاه- شرکت سپاهان باطری از تولیدکنندگان به نام باطری با سابقه طولانی، یکی از شرکت‌های قدرتمند در این حوزه به شمار می‌رود و مشتریان با محصولات اوربیتال و اتمیک آن کاملا آشنا هستند.

حضور پرقدرت سپاهان باطری در نمایشگاه خودرو مشهد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از عصر خودرو ، این شرکت به‌تازگی با قرارداد همکاری مشترک با سوزوکی توانسته بخش اعظمی از بازار باطری‌ها را به خود اختصاص دهد. ازاین رو فرصتی دست داد تا در خلال نمایشگاه مشهد گفت گویی با مهندس گلشیرازی رئیس هیات مدیره سپاهان باتری و رئیس انجمن باتری ایران داشته باشیم که در ادامه مطالعه خواهید کرد.
    سپاهان باتری از ابتدای مردادماه امسال باتری‌های سوزوکی روانه بازار کرده است. مهندس گلشیرازی با بیان این مطلب افزود: با توجه به نیاز بازار و توان تولید شرکت سپاهان باطری که با وارد کردن تکنولوژی توانسته یکی از اولین تولیدکنندگان باتری باشد که تکنولوژی روز دنیا را به کشور وارد کرده و در حال حاضر خود یکی از شرکت‌های مولد در این حوزه به شمار می‌آید.
    رئیس هیات مدیره سپاهان باطری افزود:سپاهان باطری آغاز کار خود را با تولید 2 میلیون باطری در سال شروع کرد و هم‌اکنون تولیدات این مجموعه به 5 میلیون در سال رسیده است. در این زمینه تاکنون این شرکت موفق به اخذ گواهینامه‌ها و تقدیرنامه‌های متعددی شده است که برخی از آن‌ها شامل گواهینامه رعایت حقوق مصرف‌کنندگان در سال‌های 87 تا 89، تندیس واحد نمونه صنعت و معدن اصفهان در سال 88، دریافت گواهینامه استاندارد ایزو TS، ایزو 9001، ایزو 18001 و گواهینامه مدیریت صنعت سبز و ... است. وی همچنین در مورد استقبال از باطری‌های سوزوکی در کل کشورگفت:از این برند استقبال خوبی صورت گرفته و ما در حال رایزنی برای بحث صادرات این باطری به کشورهای دیگر هستیم.
    مهندس گلشیرازی در خصوص نمایندگی‌های سپاهان باتری این‌گونه بیان کرد:سپاهان باطری در 28 استان کشور به‌صورت مویرگی در حال فعالیت است که این امر باعث اشتغال‌زایی 2000 نیروی انسانی در کشور شده است.
    وی در خصوص قاچاق باطری در کشور گفت:در این رابطه اقدامات مناسبی از سوی دولت انجام گرفته است که توانسته تا حد زیادی جلوی قاچاق باتری به کشور را بگیرد. برای این منظور ستاد مبارزه با قاچاق کالا، کارگروه ویژه‌ای را تشکیل داده است تا بتواند جلوی روند رو به صعود قاچاق باتری را بگیرد. این کارگروه اقدامات مناسبی را انجام داده است و با روند فعلی، مجموعه تولیدکنندگان باتری امیدوار هستند دوران قاچاق باتری به سر آید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت