مدیر امور نمایشگاهی اتاق تعاون خبر داد

افتتاح نمایشگاه صنعت ساختمان تا ساعاتی دیگر با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت

عصر نمایشگاه- مدیر امور نمایشگاهی اتاق تعاون گفت: تا ساعاتی دیگر این نمایشگاه با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت افتتاح می شود.

افتتاح نمایشگاه صنعت ساختمان تا ساعاتی دیگر با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از تسنیم ، محمد کریمی، مدیر امور نمایشگاهی اتاق تعاون  از افتتاح نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تا ساعاتی دیگر با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیران اتاق تعاون افتتاح خواهد شد.

    وی ادامه داد:این نمایشگاه از 22 تا25 مرداد ماه با اهداف همچون بهره گیری از اقتصاد مقاومتی در صنعت ساختمان و خروج از رکود در این صنعت آغاز به کار خواهد کرد.

    وی با اشاره به اینکه 300 شرکت خارجی در این نمایشگاه حضور دارند، گفت: از 50 هزار مترمربع فضای نمایشگاه حدود 6 هزار و 500 متر مربع در اختیار کشورهای خارجی و مابقی شرکت‌های داخلی است.

    کریمی در بیان تفاوت نمایشگاه امسال با سال گذشته گفت: استفاده از نوآوری و تکنولوژی‌های جدید و محصولات تولیدی با تکنولوژی روز از جمله تفاوت‌هاست. ایران از نظر مواد ساختمانی بسیار غنی است و اکنون این نمایشگاه با حضور 1100 شرکت و کارخانه تولید مصالح ساختمانی در حوزه داخلی و خارجی شروع به کار می‌کند.

    مدیر امور نمایشگاهی اتاق تعاون با بیان اینکه نوآوری های جدید در بخش صنعت و ساختمان در این نمایشگاه وجود دارد گفت: عایق نوین با تکیه بر فناوری نانو، مصالح پایه برای ایجاد ساختمان سبز در صرفه جویی انرژی و روش نوین برای مقابله با زلزله از جمله نوآوری هایی است که دانشمندان ایران در این نمایشگاه ارائه خواهند کرد.

    وی گفت: در حاشیه نمایشگاه صنعت و ساختمان نمایشگاه‌های دیگری برگزار خواهد شد که به منظور معرفی این نمایشگاه سه همایش با عنوان‌های اقتصاد مقاومتی و اهداف در صنعت ساختمان، توسعه و انبوه سازی با رویکرد مقاوم سازی و سبک سازی و معرفی کارآفرین نمونی در این صنعت برگزار خواهد شد.

    وی با بیان اینکه سال گذشته 4300 متر از فضای نمایشگاه در اختیار نمایشگاه صنعت ساختمان بود گفت: 23 کشور در این نمایشگاه حضور دارند. بلژیک، چین، فرانسه، آلمان، یونان، مجارستان، ایتالیا، کره جنوبی، اسپانیا، آفریقای جنوبی، تایوان، روسیه، ترکیه، کانادا، سوئیس، سوئد، انگلیس، اتریش، دانمارک، ژاپن، هلند، فنلاند، نروژ و یک شرکت آمریکایی در این نمایشگاه شرکت خواهند کرد.

    مراسم افتتاحیه این نمایشگاه، ساعت 10 صبح و در محل سالن کنفرانس شماره 1 نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت