مدیرعامل شرکت نگار نصر قزوین خبر داد

برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در هفته بسیج

عصر نمایشگاه: مدیرعامل شرکت نگار نصر استان قزوین از برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی هفته بسیج از اول تا پنجم آذرماه سال جاری خبر داد.

برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در هفته بسیج
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه » به نقل ازخبرگزاری فارس، عرب‌علی غفارنیا امروز  با اشاره به برگزاری نمایشگاه «اقتصاد مقاومتی بسیج» اظهار کرد: نمایشگاه عرضه محصولات عرصه‌های اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی با هدف حمایت از تولیدات بومی استان قزوین و محصولات اقتصاد مقاومتی از یکم تا پنجم آذرماه سال جاری در محل سالن ورزشی امام علی‌(ع) سپاه ناحیه امام حسن (ع) استان قزوین برگزار می‌شود.

    وی افزود: در این نمایشگاه محصولات متنوعی از جمله عسل، قارچ، فرآورده‌های زیتون، فرآورده‌های انگور کشمش و آبغوره، گیاهان دارویی، گل و گیاهان زینتی، صنایع دستی به ویژه قالی‌بافی و خیاطی برای علاقمندان ارائه می‌شود.

    مدیرعامل شرکت نگار نصر استان قزوین با بیان اینکه عدم فضای کافی یکی از کمبودهای برگزاری نمایشگاه‌ها است، ادامه داد: در حاشیه و فضای جداگانه‌ای از نمایشگاه اقتصاد مقاومتی بسیج، محصولاتی همچون زعفران و نمایش داربستی‌کردن باغ‌های انگور در نظر گرفته‌ شده است.

    غفارنیا عنوان کرد: با وجودی که بسیاری از محصولات تولیدی استان قزوین متناسب با نیاز‌های این استان بوده، اما محصول عسل و کشمش جزو محصولاتی است که مازاد نیاز این استان تولید می‌شود.

    این مدیرعامل عنوان کرد: غرفه‌های مختلفی در نمایشگاه اقتصاد مقاومتی هفته بسیج در نظر گرفته شده است که از نمونه این غرفه‌ها می‌توان به زیتون و فرآورده‌های آن، عسل، غرفه مشاغل خانگی همچون سبزیجات و غرفه بسته‌بندی گیاهان دارویی اشاره کرد.

    وی بیان کرد: بخشی از بودجه برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی هفته بسیج از سوی سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین و بخش دیگر آن از سوی شرکت نگار نصر این استان تأمین شده است.

    غفارنیا در ادامه به زمان پیش‌بینی شده نمایشگاه اقتصاد مقاومتی هفته بسیج اشاره و عنوان کرد: در صورتی که نمایشگاه استقبال مناسبی را به همراه داشته باشد، پیش‌بینی می‌شود زمان برپایی آن تا اواخر هفته تداوم یابد.

    مدیرعامل شرکت نصر استان قزوین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه برگزاری نمایشگاه‌ها فرصتی برای شناسایی توانمندی‌ها و اشتغال‌زایی افراد است، تصریح کرد: بدون بودجه و اعتبارات دولتی و با استفاده از اعتبارات خود توانسته‌ایم زمینه شغلی 180 نفر را در استان قزوین فراهم سازیم.

    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت