در سالن نمایشگاه­های بین المللی منطقه آزاد انزلی ؛

برگزاری همزمان نمایشگاه جامع صنعت ویلا وجشنواره بزرگ گل و گیاه و صنایع وابسته در بندر انزلی

عصر نمایشگاه- هم زمان با برگزاری نخستین نمایشگاه جامع صنعت ویلا و همچنین برپائی جشنواره بزرگ گل و گیاه و صنایع وابسته بندر انزلی ؛ ده ها شرکت و واحد تولیدی و خدماتی، جدیدترین صنایع،تجهیزات و تولیدات خود را ارائه و در معرض دید مخاطبان قرار می دهند.

برگزاری همزمان نمایشگاه جامع صنعت ویلا وجشنواره بزرگ گل و گیاه و صنایع وابسته در بندر انزلی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایلنا ، شرکت کنندگان در نمایشگاه جامع صنعت ویلا که برای اولین بار در ایران برگزار می شود؛انواع صنایع ساختمانی،ساختمان های پیش ساخته، معماری منظر، تجهیزات الکتریکی و مکانیکی، صنایع مختلف چوب، معماری منظر،سقف های مختلف ویلائی، دکوراسیون داخلی،دکوراسیون محیطی، فضای سبز، مبلمان داخلی و بیرونی، تجهیز ویلا و سیستم های گرمایشی و سرمایشیرا درمعرض دید علاقمندان قرار می دهند.

    نخستین نمایشگاه جامع ویلا با هدف توجه به سبک سازی و مقاوم سازی ساختمان های ویلائی، توجه به مصرف انرژی کمتر و جلوگیری از پرت انرژی، توسعه گردشگری و جذب توریسیم داخلی و خارجی، ایجاد فضای تعاملی میان دست اندرکاران و مخاطبین طراحی، ساخت، خرید و فروش و تجهیز ویلا برگزار می شود.

    همزمان با برگزاری این نمایشگاه؛جشنواره بزرگ گل و گیاه و صنایع وابسته نیز با حضور شرکت ها و تولیدی های مختلف برگزار خواهد شد.

    عاطفی رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه گفت:در جشنواره گل و گیاه دوره های آموزشی-کاربردی کاشت و نگهداری گل ها و گیاهان زینتی و کنترل آفات و بیماری های آنها مختص بزرگسالان و دوره های آموزشی ویژه کودکان شامل کارگاه تهیه کمپوست و کاشت گل ها و سبزیجات در فضای نمایشگاه برگزار می شود.

    عاطفی با بیان اینکه حرکت کارنوال بزرگ گل و گیاه در سطح شهرهای رشت و انزلی نماد آغازین جشنواره گل و گیاه خواهد بود،افزود: هدف از راه اندازی کاروان گل؛ ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین شهروندان استتا شهروندانی که فرصت بازدید از نمایشگاه را به دست نیاورده اند بتوانند با تماشای این احجام زیبای تزئین شده با گل و گیاه؛ بخشی از زیبایی های نمایشگاه را در اطراف محل زندگی و یا کار خود مشاهده کنند. ضمن اینکه حرکت کاروان گل در عین حال فراخوان و دعوتی نیز برای بازدید از جشنواره گل و گیاه است.

    وی خاطر نشان کرد: در جشنواره بزرگ گل و گیاه و صنایع وابستهعلاوه بر نمایش انواع گیاهان آپارتمان و زینتی،انواع ابزار آلات صنعت باغ و باغداری و صنایع جانبی نیز ارائه و در معرض دید عموم گذاشته می شود.

    عاطفی همچنین به برگزاری نخستین نمایشگاه جامع ویلا اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه فرصت مناسبی برای ارائه کالا و خدمات حوزه صنعت ویلا برای فعالین خدماتی، تولیدی و بازرگانی است تا ضمن آشنائی با آخرین دستاوردهای این حوزه ، با شرکت های دیگر تبادل اطلاعات کرده و وارد مذاکرات تجاری شوند.

    وی گفت: نخستین نمایشگاه جامع ویلا در حوزه های معماری و دکوراسیون داخلی،تجهیزات داخلی ویلا، فضای سبز، پوشش های سقف و دیوار، در و پنجره و یراق، کاشی ، سرامیک ، پارکت ، پوشش های سقفتاسیسات، مصالح و سنگ های ساختمانی،ویلاهای پیش ساخته، املاک،مشاوران ، پیمانکاران و انبوه سازان و لوازم و تجهیزات برق و روشنایی برگزار می شود و علاوه بر شرکت ها ، برخی از سازمان ها و نهادهای دولتی نیز مشارکت خواهند داشت.

    رئیس ستاد برگزاری نخستین نمایشگاه جامع ویلا اضافه کرد: حضور برخی شهرداران و اعضای شوراهای اسلامی شهرها، برگزاری چند نشست و کارگاه تخصصی و آموزشی و تورهای بازدید از ویلاهای نمونه در حال احداث برخی از برنامه های جانبی این نمایشگاه و جشنواره است.

    گفتنی است نمایشگاه جامع صنعت ویلا وجشنواره بزرگ گل و گیاه و صنایع وابسته با حضور شرکت های مختلف تولیدی و خدماتی و همچنین نهادها و سازمان های مختلف از 9 لغایت 12 شهریور ماه در سالن نمایشگاه­های بین المللی منطقه آزاد انزلی برپا می شود و طی این مدت از ساعت 16 تا 22 آماده بازدید علاقمندان خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت