دبیرکل سومین همایش بین‌المللی صنعت خودروی ایران خبر داد

احتمال حضور و بازدید خودرو سازان آمریکایی از نمایشگاه توانمندی های خودرو ایران

عصر نمایشگاه- دبیرکل سومین همایش بین المللی صنعت خودروی ایران گفت: خودروسازان آمریکایی در انتظار اجرایی شدن برجام و لغو رسمی تحریم ها هستند تا بتوانند در همایش بین المللی صنعت خودروی ایران در اسفند ماه شرکت کنند.

احتمال حضور و بازدید خودرو سازان آمریکایی از نمایشگاه توانمندی های خودرو ایران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳:۰۰

    به گزارش « عصر نمایشگاه » به نقل از اقتصادایران، ساسان قربانی اظهار کرد: در حال حاضر که چند روزی تا اجرایی شدن برجام باقی مانده است میزان استقبال شرکتهای بزرگ قطعه‌سازی و خودروسازی جهان برای حضور در ایران افزایش یافته است.

    وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌کنیم با اعلام رسمی لغو تحریم‌ها، شاهد سیل درخواست‌ها برای حضور در همایش بین‌المللی صنعت خودرو باشیم، خاطرنشان کرد: در این زمینه خودروسازان آمریکایی نیز در انتظار اجرایی شدن برجام هستند تا بتوانند در این همایش شرکت کنند.

    دبیرکل سومین همایش بین‌المللی صنعت خودروی ایران ادامه داد: فکر می‌کنیم با لغو تحریم‌ها، نمایندگان سه خودروساز آمریکایی جنرال موتورز، کرایسلر و فورد در همایش صنعت خودروی ایران شرکت کنند و ما نیز در چهارچوب ضوابط و مقررات از حضور این شرکتها استقبال خواهیم کرد.
    وی افزود: پیش‌بینی می‌کنیم با اجرایی شدن برجام میزان استقبال و درخواستهای قطعه‌سازان و خودروسازان معتبر جهانی برای شرکت در همایش بین‌المللی صنعت خودروی ایران در حدی افزایش یابد که مجبور شویم نسبت به مدیریت میهمانان و حضور آنها اقدام کنیم.

    قربانی با بیان اینکه نمایندگان قطعه‌سازان و خودروسازان معتبر از سه قطب اروپا، آسیا و چین از شرکت‌کنندگان اصلی این همایش خواهند بود، تصریح کرد: در حاشیه این همایش میهمانان از اولین نمایشگاه‌ توانمندی‌های صنعت خودروی ایران بازدید خواهند کرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت