در سالن نمایشگاهی بین‌المللی منطقه آزاد انزلی ؛،

برگزاری دهمین نمایشگاه الکامپ گیلان

عصر نمایشگاه- رئیس روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای گیلان گفت: ۲۲ تا ۲۶ شهریور ماه امسال نمایشگاه مذکور در سالن نمایشگاهی بین‌المللی منطقه آزاد انزلی برگزار می‌شود.

برگزاری دهمین نمایشگاه الکامپ گیلان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از موج ، سید محمدجواد صرف‌جو  با اشاره به اینکه سازمان نظام صنفی رایانه‌ای گیلان متولی بخش خصوصی حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات استان محسوب می‌شود اظهار کرد: در سال اقتصاد مقاومتی و شرایط رکود شدید بازار آی.تی سازمان مذکور وظیفه ذاتی خود می‌داند با استفاده از روش‌های مختلف زمینه نزدیکی بیشتر مردم با فروشندگان تجهیزات و خدمات رایانه‌ای را فراهم کند.

    وی برگزاری نمایشگاه تخصصی را از جمله زمینه‌های نزدیکی مردم با فروشندگان تجهیزات و خدمات رایانه‌ای عنوان کرد و افزود: تلاش می‌کنیم با برگزاری نمایشگاه تخصصی رایانه‌ای شرایط سخت امروز را پشت سر بگذاریم و برای دوران شکوفایی و رونق آماده شویم.

    عضو برگزارکننده دهمین دوره نمایشگاه الکامپ گیلان با بیان اینکه 260 شرکت و 140 فروشگاه در سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان عضویت دارند، تصریح کرد: 300 نفر کارشناس و مشاور حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات عضو سازمان نظام صنفی رایانه‌ای گیلان هستند.

    صرف‌جو، سازمان نظام صنفی رایانه‌ای گیلان را دارای توانمندی بسیار بالایی در برآورده کردن تمام نیاز دستگاه‌های دولتی، شرکت‌های خصوصی و مردم استان خواند و بیان کرد: سازمان مذکور توانمندی تهیه و تولید نرم‌افزارهای کاربردی، سخت‌افزار رایانه‌ای، اجرای پروژه‌های شبکه و امنیت را در گیلان دارد.

    وی به عمر کوتاه 11 ساله سازمان نظام صنفی رایانه‌ای گیلان اشاره کرد و گفت: در مدت مذکور9 دوره نمایشگاه تخصصی رایانه‌ای به منظور شناساندن بیشتر قابلیت‌های بزرگ رایانه‌ای به جویندگان این خدمات توسط سازمان مذکور برگزار شده است.

    رئیس روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای گیلان با اشاره به برگزاری دهمین دوره نمایشگاه رایانه، اینترنت، تجارت الکترونیکی، ماشین‌های اداری و سیستم‌های امنیتی تصویری با نام اختصاری «الکامپ» در این استان، خاطرنشان کرد: 22 تا 26 شهریور ماه امسال نمایشگاه مذکور در سالن نمایشگاهی بین‌المللی منطقه آزاد انزلی برگزار می‌شود.

    صرف‌جو به تجربه حضور بیش از 60 شرکت در هر کدام از دوره‌‌های نمایشگاه الکامپ در گیلان اشاره کرد و یادآور شد: امسال استقبال و ثبت‌نام شرکت‌های معتبر در الکامپ نویدبخش چشم‌اندازی روشن برای این حضور در آینده نزدیک است.

    وی با بیان اینکه دهمین نمایشگاه الکامپ گیلان در دو سالن «آ» و «ب» سالن نمایشگاهی بین‌المللی منطقه آزاد انزلی برگزار می‌شود، اظهار کرد: هر کدام از سالن‌ها دو هزار متر مربع مساحت دارند و یک‌هزار متر مربع از سالن‌ها به غرفه‌ها اختصاص داده شده است.

    عضو هیأت مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای گیلان از برپایی 60 غرفه با حضور 60 شرکت رایانه‌ای در دهمین نمایشگاه الکامپ استان خبر داد و  افزود: 70 درصد از شرکت‌ها از داخل استان و 30 درصد دیگر از تهران هستند.

    به گفته صرف‌جو، شرکت‌های ارائه کننده خدمات اینترنتی، تجارت الکترونیکی، تجهیزات امنیت و امنیتی تصویری و … در دهمین نمایشگاه الکامپ گیلان حضور پیدا می‌کنند.

    وی، دو طیف تخصصی و عمومی را از بازدیدکنندگان دهمین نمایشگاه الکامپ گیلان برشمرد و بیان کرد: دستگاه‌های دولتی طیف تخصصی را تشکیل می‌دهند و برای رایزنی با شرکت‌های هدف در نمایشگاه مذکور حضور پیدا می‌کنند.

    عضو برگزارکننده دهمین دوره نمایشگاه الکامپ گیلان با اشاره به اینکه طیف دوم مشتری‌های عام هستند، تصریح کرد: «آی.اس.پی‌»ها طیف دیگری محسوب می‌شوند و خدمات اینترنتی را ارائه می‌کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت