مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین المللی سمنان بیان کرد :

برپایی نمایشگاه از تولیدات داخلی، بهترین کمک به تولیدکنندگان برای تحقق اقتصاد مقاومتی

عصر نمایشگاه- مدیر عامل شرکت نمایشگاه بین المللی استان سمنان با اشاره به لزوم تحقق اصول اقتصادی مقاومتی در کشور، گفت: نمایشگاه، بهترین مکان برای به هم رسیدن عرضه و تقاضا و کمک به خروج تولید داخلی از رکود در مسیر اجرای اصول اقتصاد مقاومتی است.

برپایی نمایشگاه از تولیدات داخلی، بهترین کمک به تولیدکنندگان برای تحقق اقتصاد مقاومتی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، عبدالحمید دربانیان افزود: نمایشگاه بین المللی سمنان محل مناسبی برای به هم رسیدن عرضه کننده تولیدات داخلی و مردم به عنوان مصرف کننده و متقاضی کالاست.

    وی بر توجه بیشتر مردم و تولیدکنندگان برای حضور و رونق نمایشگاه سمنان تاکید و خاطرنشان کرد: با تاسف باید گفت، مدیران حوزه های تخصصی در بخش های مختلف استان سمنان، با نمایشگاه بیگانه هستند و از برگزاری نمایشگاه در سمنان حمایتی نمی شود.

    وی نزدیکی به تهران را دیگر مشکل پانگرفتن نمایشگاه در سمنان دانست و گفت: بسیاری از مردم برای خرید به تهران سفر می کنند و تولیدکنندگان و عرضه کنندگان نیز در این شرایط رغبتی به حضور در نمایشگاه ندارند.

    دربانیان با بیان اینکه مردم نمایشگاه سمنان را جدی نمی گیرند در حالی که نمایشگاه به اقتصاد و تولید در استان کمک می کند و عواید این گردش اقتصادی به مردم استان برمی گردد، تصریح کرد: نمایشگاه فضای کوچکی است که حضور و برپایی آن برای عرضه کننده و خریدار، یعنی تولیدکننده داخلی و مردم سودمند است و مردم می توانند در این فضا، با تنوع و امکان انتخاب، به خواسته های خود برسند.

    وی فعالیت نمایشگاه سمنان را کمک به بخش خصوصی و تولیدکنندگان در فضای اقتصاد مقاومتی دانست و افزود: برپایی نمایشگاه محل تحریک تقاضا در مردم برای خرید محصولات داخلی و کمک به رونق اقتصادی استان است.

    مدیر عامل شرکت نمایشگاه بین المللی استان سمنان بر همکاری مسوولان حوزه های تخصصی استان برای برپایی نمایشگاه های تخصصی تاکید کرد و افزود: مسوولان با همراهی در برپایی نمایشگاه متوجه تاثیر این کار بر رونق تولید در استان خواهند شد و نیازمند همراهی مسوولان برای معرفی و فراهم سازی زمینه برای رغبت بخشی به فعالان و تولیدکنندگان داخلی و تخصصی، برای برپایی نمایشگاه در سمنان هستیم.

    وی به طرح توسعه طراحی شده برای نمایشگاه بین المللی سمنان اشاره کرد و گفت: طرح توسعه مکان نمایشگاه بین المللی سمنان در سه بخش طراحی شده که فقط بخش اول آن سال 1388 افتتاح شد.
    دربانیان ادامه داد: سالن نمایشگاه هشت هزار مترمربعی، شهربازی سرپوشیده، پیست های اسکیت و دوچرخه سواری، هتل و دیگر بخش ها، در مراحل بعدی توسعه نمایشگاه سمنان قرار دارند که اکنون به خاطر مسایل مالی و قابل توجه نبودن درآمد نمایشگاه سمنان، طرح های توسعه این نمایشگاه به کندی پیش می رود.

    وی افزود: سالن تشریفات برای برگزاری آئین هایی مانند افتتاحیه و اختتامیه در کنار سالن برپایی نمایشگاه در حال آماده سازی است.

    مدیر عامل شرکت نمایشگاه بین المللی استان سمنان با اشاره به برپایی 2 نمایشگاه خانه مدرن و سوغات و صنایع دستی از ابتدای سال 95 تا کنون افزود: نمایشگاه صنعت ساختمان از یکم تا پنجم شهریور برنامه ریزی شده و برای نیمسال دوم 95 نیز نمایشگاه استقبال از بازگشایی مدارس، در حال برنامه ریزی است.

    شرکت نمایشگاه های بین المللی سمنان در سال 1388 با مشارکت سهامداران بخش خصوصی ایجاد شد و در بخش شرقی شهر سمنان در زمینی به مساحت 40 هکتار واقع شده است.
    استان سمنان هزار و 800 واحد دارای پروانه بهره برداری و 20 شهرک و ناحیه صنعتی در نقاط مختلف دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت