در شهر نِیواُرلِئان ایالت لوئیزیانای آمریکا برگزار می شود

دعوت به ارسال مقاله برای بیست و یکمین کنفرانس و نمایشگاه انجمن بین ‏المللی آسیابانان

عصر نمایشگاه- انجمن بین‏ المللی آسیابان در حال برنامه ‏ریزی برای بیست و یکمین کنفرانس و نمایشگاه خود است. رویداد مذکور در شهر نِیواُرلِئان ایالت لوئیزیانای آمریکا برگزار خواهد شد و این کنفرانس از دانش و ایده دست‏ اندرکاران حوزه آرد استقبال می‏ کند.

دعوت به ارسال مقاله برای بیست و یکمین کنفرانس و نمایشگاه انجمن بین ‏المللی آسیابانان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از نگاه هستی خبر ،انجمن بین‏ المللی آسیابان در حال برنامه ‏ریزی برای بیست و یکمین کنفرانس و نمایشگاه خود است. رویداد مذکور در شهر نِیواُرلِئان ایالت لوئیزیانای آمریکا برگزار خواهد شد. این کنفرانس از دانش و ایده دست‏ اندرکاران حوزه آرد استقبال می‏کند. طی برگزاری چنین رویدادی شرکت‏ کنندگان با جدیدترین علوم و فناوری‏های صنعت تولید آرد آشنا خواهند شد. پیشرفت و موفقیت بیشتر در حوزه کاری از دیگر مزایای حضور در این کنفرانس است.

    برای برگزاری جلسات آموزشی و فنی به 24 خبره صنعت آرد نیاز است تا تجربیات و مهارت‏های خود را در اختیار دیگران نیز قرار دهند. با بهره‏ گیری از این تجربیات عملکرد فنی کارخانه‏ های تولید آرد افزایش می‏یابد. حوزه ‏هایی نظیر مدیریت کارکنان، حفاظت از محصول، تربیت آسیابانان متخصص و مدیریت تجهیزات نیز از برگزاری این کنفرانس بهره‏مند خواهند شد. کنفرانس سالانه انجمن بین‏ المللی آسیابانان یک رویداد آموزشی و پرورشی در حوزه صنعت آرد و فرآوری غلات است.

    برای کسب اطلاعات بیشتر و برای ارسال مقالات خود به پایگاه اینترنتی انجمن بین‏ المللی آسیابانان به نشانی www.iaom.info مراجعه نموده و با ورود به بخش join iaom، گزینه online application یا download application را انتخاب نمایید. آخرین مهلت ارسال مقالات 21 آگوست سال 2016 میلادی (31 مرداد سال جاری) است.

    در بخش نمایشگاه این کنفرانس 6 محصول جدید یا محصولاتی که در آنها نوآوری‏ هایی به کار گرفته شده و یا نمونه‏ هایی که عملکرد آنها ارتقاء یافته‏ است، به نمایش گذاشته و شرکت‏های تولیدکننده این محصولات در نمایشگاه سال 2017 میلادی معرفی خواهند شد.

    آخرین مهلت ثبت نام برای شرکت در نمایشگاه انجمن بین‏ المللی آسیابانان دوم دسامبر سال 2016 میلادی (12 آذر سال جاری) است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت