رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند خبر داد

برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی به مناسبت میلاد امام رضا(ع) در نهاوند

عصر نمایشگاه- رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند از برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی با ارائه ۴۰ اثر از ۱۰ هنرمند نهاوندی خبر داد.

برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی به مناسبت میلاد امام رضا(ع) در نهاوند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از پایگاه خبری گرو، محمود مصباح گفت: به مناسبت فرارسیدن سالروز میلاد بابرکت امام هشتم شیعیان جهان امام رضا (ع) واحد امور هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری انجمن هنرهای تجسمی این شهرستان اقدام به برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی از 10 نفر از هنرمندان برجسته شهرستان با موضوع دهه کرامت نموده است.

    وی اظهار داشت: این نمایشگاه شامل 40 اثر نقاشی از خانم‌ها زهرا مرادی، آسیه نظری، مهتاب سوری، الهام بازوند، سمیه شجاعیان و آقایان محمدرضا صفی و کیان شهبازی در تکنیک‌های آبرنگ، کلاژ، نقاشی نقطه‌ای، نقاشی با کامپیوتر است.

    مصباح افزود: همچنین 25 اثر خوشنویسی در چهار خط ثلث، نسخ، نستعلیق و شکسته‌نستعلیق از آقایان علی ترابی، حسن فرهادی و صمد سوری است که به مدت 8 روز در محل دائمی نمایشگاه هنرهای تجسمی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند در معرض دید علاقه‌مندان قرارگرفته است.

    وی گفت: این نمایشگاه به همت این اداره و از حدود یک ماه پیش به‌صورت اختصاصی به این هنرمندان سفارش داده‌شده و از آنان خواسته شد که به خلق آثاری با موضوع مقام شامخ امام هشتم شیعیان و خواهر گران‌قدر ایشان شامل ابعاد شخصیتی و رفتاری آنان، سبک زندگی، رفتار و خصوصیات فردی و اجتماعی، سرگذشت وزندگی نامه این 2 بزرگوار و همچنین از آداب، سنن، مراسم برگزارشده توسط مردم و عرض ارادت آنان به امام رضا (ع) و خواهر گرامی ایشان بپردازند.

    مدیر اداره فرهنگ نهاوند بیان داشت: آثار به نمایش درآمده در این نمایشگاه در قطع 50 در 70 بوده و علاقه‌مندان می‌توانند همه‌روزه از ساعت 9 الی 12 و 15 الی 20 برای بازدید از آن به محل برگزاری واقع در بلوار شهید بهشتی، خیابان دانش، مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) نهاوند مراجعه کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت