مدی کل میراث فرهنگی استان کرمان بیان کرد

معرفی جاذبه‌های گردشگری کرمان در نمایشگاه قشم

عصر نمایشگاه- مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمان گفت: جاذبه‌های این استان در قالب اقلام تبلیغاتی، اهداء و نصب هدایایی تبلیغاتی در نمایشگاه سراسری گردشگری و هتلداری قشم به نمایش در می‌آید.

معرفی جاذبه‌های گردشگری کرمان در نمایشگاه قشم
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۲:۰۰

    به گزارش « عصر نمایشگاه » به نقل از مهر، محمود وفایی با اشاره به اینکه نخستین نمایشگاه سراسری گردشگری و هتلداری و صنایع وابسته جزیره قشم از روز سه‌شنبه در قشم آغاز به کارکرده است، گفت: اداره کل میراث فرهنگی استان کرمان نیز با هدف توزیع اقلام تبلیغاتی، معرفی جاذبه‌های گردشگری و صنایع‌دستی، اهداء و نصب هدایای تبلیغاتی در فضاهای گردشگری به‌خصوص هتل‌ها که محل رفت‌وآمد گردشگران است در نمایشگاه مذکور حضور یافته است.

    وی با اشاره به اینکه جزیزه قشم به‌عنوان یک بازار واسط نقش مهمی در جذب مشتریان محصولات گردشگری کرمان را داراست، اظهار داشت: در این نمایشگاه دست‌اندرکاران بخش دولتی و خصوصی صنعت گردشگری از سراسر کشور نیز شرکت دارند.

    وفایی همچنین از حضور کشور «عمان» به‌عنوان یکی از بازارهای هدف ایران در این نمایشگاه خبر داد و افزود: ایران و عمان تبادل و مراودات گردشگری زیادی دارند که پس از برگزاری نمایشگاه تفاهم‌نامه‌ای با شهر «خصب» عمان، برای تردد کشتی‌های مسافرتی از این منطقه امضا خواهد شد.

    وی با بیان اینکه در این نمایشگاه 29 استان حضور خواهند داشت، بیان داشت: برگزاری هفته گردشگری کرمان در برج میلاد، حضور در جشنواره ملی آش و غذاهای ایرانی در زنجان، نمایشگاه قشم و نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران (بهمن‌ماه آتی) از جمله برنامه‌های بازاریابی و تبلیغات بین‌المللی در بازارهای هدف داخلی بوده است.

    وفایی تصریح کرد: همچنین حضور در نمایشگاه گردشگری ورشو (مجارستان)، فیتور (FITUR) اسپانیا، نمایشگاه گردشگری آمستردام هلند و آی تی بی (ITB) برلین آلمان با حضور فعالان بخش خصوصی درزمینه گردشگری به‌زودی انجام می‌گیرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت