مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان جنوبی خبر داد

برپایی نمایشگاه کتاب ویژه دهه کرامت در کتابخانه‌های عمومی خراسان جنوبی

عصر نمایشگاه- مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان جنوبی گفت: هم‌ زمان با دهه کرامت کتابخانه‌های عمومی استان خراسان جنوبی اقدام به برپایی نمایشگاه کتاب کردند.

برپایی نمایشگاه کتاب ویژه دهه کرامت در کتابخانه‌های عمومی خراسان جنوبی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از تسنیم ، محمدرضا رضایی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کتابخانه‌های عمومی خراسان جنوبی در این نمایشگاه کتبی با موضوعات مرتبط با دهه کرامت را با شناساندن سبک و سیره زندگانی حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) در معرض دید علاقه‌مندان قرار دادند.

    وی افزود: شهرهای اسدیه، فردوس، نیمبلوک، سربیشه و بیرجند در استان خراسان جنوبی از جمله شهرهایی بودند که در این ایام اقدام به برپایی نمایشگاه کتاب کردند.

    مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان جنوبی بیان کرد: نمایشگاه کتابی که با عنوان شمس‌الشموس در کتابخانه عمومی استاد احمدی بیرجندی شهر اسدیه دایر شد، منتخبی‌ از آثار کتابخانه با موضوع احادیث، روایات و همچنین تاریخ و زندگانی پُر برکت امام رضا(ع) را به نمایش گذاشت.

    وی افزود: از جمله کتابهایی که در این نمایشگاه ارائه شد عناوینی هم‌چون چهارده خورشید و یک آفتاب (جلد دهم آفتاب هشتمین)، هشتمین سفیر رستگاری، زندگانی امام رضا(ع)، مهمان طوس، امام علی‌بن موسی‌الرضا(ع)، لذت دیدار ماه، سبک زندگی، سبزتر از بهار، امام رضا(ع) و زندگی، اعترافات غلامان و فرازهایی از سخنان امام رضا(ع) را می‌توان نام برد.

    رضایی خاطرنشان کرد: متن کامل معرفی کتب فوق و همچنین لینک دانلود حدود 200 عنوان کتاب الکترونیکی نیز در وبلاگ کتابخانه به آدرس www.ahmadilibrdry.ir در اختیار علاقه‌مندان قرار دارد.

    مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان جنوبی با بیان اینکه هم‌زمان با دهه کرامت نمایشگاه کتابی با موضوع سیره امام رضا(ع) در کتابخانه عمومی قائم(عج) فردوس دایر شد گفت: هدف از برپایی این نمایشگاه گرامیداشت دهه کرامت، آشنایی مراجعان با زندگی امام رضا(ع) و برخی از کتاب‌های چاپ شده در این زمینه بود.

    رضایی افزود: در این نمایشگاه، کتاب‌هایی با عناوین "مهمان طوس"، "ماه غریب من"، "لذت دیدار ماه"، "کاش تو را می‌دیدم"، "هزار و یک حدیث رضوی"، "امام علیه السلام یگانه دوران"و غیره در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفت.

    وی همچنین از برگزاری برنامه‌های جمع‌خوانی، نشست کتاب‌خوان، قصه‌گویی، برگزاری مسابقه کتابخوانی و غیره با محوریت امام رضا(ع) در کتابخانه‌های عمومی شهرستان فردوس خبر داد.

    مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان جنوبی تصریح کرد: نمایشگاه تازه‌های کتاب ویژه کودکان و نوجوانان نیز در کتابخانه عمومی محمد جمعه اسدآبادِ بخش نیمبلوک شهرستان قاینات برگزار شد.

    وی با بیان اینکه همچنین نمایشگاه کتاب و نقاشی به مناسبت دهه کرامت در کتابخانه عمومی استاد عبدالحسین فرزین سربیشه از تاریخ 16 مرداد لغایت 26 مرداد 1395 برگزار شد گفت: هدف از برپایی این نمایشگاه، آشنایی نسل جدید با سیره بزرگان دین به ویژه حضرت امام رضا(ع) بود.

    رضایی افزود: مراجعه‌کنندگان از نمایشگاه نقاشی و رنگ‌آمیزی با عنوان "ضامن آهو" که توسط کودکان علاقه‌مند شرکت‌کننده در مسابقه نقاشی برپا شده بود نیز کردند.

    مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان جنوبی اظهار داشت: هم‌زمان با آغاز دهه کرامت و تولد بانوی بزرگوار حضرت معصومه(س) نمایشگاه کتابی با نام "دهه کرامت" در محل کتابخانه عمومی استاد سعیدی بیرجند نیز برپا شد.

    به گفته وی در این نمایشگاه 20 جلد کتاب با موضوعات مرتبط با شخصیت و زندگانی امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س)، معجزات، سخنان و احادیث ایشان از جمله کتاب قرآن حکیم از منظر امام رضا(ع)، دره‌البیضا و پیرامون سخنان امام رضا(ع)، پژوهشی دقیق در زندگانی امام علی بن موسی الرضا(ع)، زندگانی حضرت معصومه(س) و تاریخ قم، حضرت معصومه(س) و کاش تو را می‌دیدم در معرض دید مراجعان و علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی قرار گرفت.

    رضایی افزود: همچنین نمایشگاه کتابی با محوریت موضوعی زندگانی امام رضا(ع) و حضرت معصومه(ع) در کتابخانه عمومی 9 دی بیرجند برگزار شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت