دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت مازندران خبر داد

برپایی چهار نمایشگاه مختلف در مازندران همزمان با هفته دولت

عصر نمایشگاه- دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت مازندران گفت که نمایشگاه سیمای امید با هدف تبیین دستاوردهای سه ساله دولت تدبیر و امید در این استان برپا می شود .

برپایی چهار نمایشگاه مختلف در مازندران همزمان با هفته دولت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، احمد مظفری افزود : فرصت هفته دولت فرصت ارزشمندی برای تبیین و ترویج ویژگی های کارگزاران انقلابی و جهادی با تاسی به اندیشه و سبک زندگی شهیدان و رجایی است و به همین خاطر هم دستگاههای اجرایی عملکرد خود را در این نمایشگاه به اطلاع مردم می رسانند .
    سخنگوی ستاد بزرگداشت هفته دولت مازندران گفت : نمایشگاه امید در قالب غرفه های مختلف در محل سالن نمایشگاهی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در ساری برپا خواهد شد .
    وی افزود : همچنین در هفته بزرگداشت دولت دو جشنواره ' رسانه و خدمت ' و ' روابط عمومی و اقدام و عمل ' نیز برگزار می شود و آثار منتخب در دو بخش رسانه و روابط عمومی مورد تقدیر قرار خواهد گرفت .
    مظفری همچنین از برگزاری جشنواره شهید رجایی در روز چهارم شهریور که به عنوان روزکارمند نامگذاری شده در مرکز استان خبر داد و گفت : در این جشنواره دستگاههای اجرایی برتر استان در دو حوزه فعالیتهای عمومی و اختصاصی معرفی و از گروهای تیمی فعال این دستگاهها تجلیل خواهد شد .
    مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران به بخشی از دستاوردهای دولت تدبیر و امید در سه سال گذشته اشاره کرد و گفت : دولت یازدهم با وجود تنگناهای مالی موفق شد با رشد شاخص های بهداشتی و درمانی ، میانگین امید به زندگی را حدود یک سال افزایش دهد و از 70.62 در سال 92 به 71.41 در سال جاری برساند.
    وی افزود : فقط در سال 94 در استان مازندران 62 هزار شغل ایجاد شد و استان مازندران جزء 10 استانی بود که سال گذشته موفق به کاهش نرخ بیکاری شد .
    مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران به ضعف اطلاع رسانی دستاوردهای دولت در استان اشاره کرد و اظهار داشت : به عنوان نمونه در سال 94 مبلغ 240 میلیارد تومان از محل ارزش افزوده در اختیار شهرداری های مازندران قرار گرفت ولی بسیاری از مردم از این خدمات ارزشمند دولت بی اطلاع هستند.
    وی تاکید کرد : از سفارشات مهم مقام معظم رهبری تقویت اعتماد و امید مردم و به روایتی تبیین کارآمدی نظام است و هفته دولت بهترین فرصت برای تبیین دستاوردها و اقدامات دولت که در حقیقت تجلی عملکرد نظام است برای مردم خواهد بود .

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت