مدیرعامل گروه مهندسی راستان :

حضور در نمایشگاه‌ها رقابت‌های مثبت را رقم خواهد زد

عصر نمایشگاه- صنعت، مفهومی متشکل از اجزای مختلف و در هم تنیده است و هر کشوری برای پیشرفت و ارتقا قطعا به تمام این اجزا در کنار یکدیگر نیاز دارد. ایده، تولید دانش، تکنولوژی و... همگی در کنار یکدیگر چرخ واحدهای صنعتی را یک به یک به چرخش درمی‌آورد.

حضور در نمایشگاه‌ها رقابت‌های مثبت را رقم خواهد زد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » ،گروه مهندسی راستان نیز یکی از همین واحدهای صنعتی است که توانسته گام موثری در پیشرفت و اعتلای صنعت کشور بردارد.
    در این زمینه و برای آشنایی بیشتر با این مجموعه موفق با مدیر عامل آن به بهانه‌ی حضور این شرکت در هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی و ماشین آلات مشهد به گفتگو نشستیم که در ادامه خواندنی است.
    - در ابتدا لطفا خودتان و شرکت متبوعتان را کوتاه معرفی کنید.
    گروه مهندسی راستان با بیش از 10سال سابقه فعالیت در زمینه اتوماسیون صنعتی و کسب تجربه و تخصص کافی در این زمینه سعی در تامین نیازهای صنعت کشور داشته و همواره توانسته است با تلاش بر کسب رضایت مشتری وارائه خدمات بی مثال در روند رو به رشد صنایع داخلی سهم بسزایی داشته باشد، من حسین سالارپیشه کارشناس ارشد برق قدرت هستم و سابقه ریاست هیئت مدیره شرکت دلتا ایمن پارسیان درسال 89تا 91، مشاور مدیریت عامل قطار شهری مشهد طی سال 89 تا90و مدیر داخلی شرکت فی مهندسی اتوماسیون مشهد در سال 91 تا 92 را در کارنامه دارم.
    -جناب مهندس موقعیت و میزان موفقیت خودتان را در بازار های داخلی و صادراتی چگونه ارزیابی می‌کنید؟
    باتوجه به پیشرفت تکنولوژی در دنیای امروز کشور جوان ایران نیز از این قاعده مستثنا نیست لذا حرفه برق، کنترل و ابزار دقیق که محوریت اصلی فعالیت این شرکت است. فضای رو به رشد و قابل پیشرفتی را سپری می‌کند که امید است در سال‌های پیش رو این کشور جزو یکی از پایه های اصلی این تکنولوژی در دنیا باشد.
    _ حضور در نمایشگاه ها(نظیر آی فود)چه قدر در ییشبرد اهداف شرکتتان موثر است و با چه رویکردی در این نمایشگاه(آی فود) شرکت می‌کنید؟
    ماهیت کلیه نمایشگاه‌ها مسمرثمر و مفید بوده و می‌تواند در معرفی همکاران به یکدیگر در رقابتی مثبت و در اگاهی بخشیدن به سطح علمی و تخصصی افراد کمک شایان به ذکری داشته باشد.لذا این گونه فضاهای جمعی جهت معرفی تکنولوژی‌های نو و به کارگیری آن در صنعت بسیار پرفایده است.
    _از انجا که نمایشگاه آی فود یک نمایشگاه بین‌المللی و با توجه ویژه به بخش صادرات برنامه‌ریزی شده است،چه برنامه و اهدافی برای توسعه بخش صادراتی خود به خصوص در کشورهای افغانستان، پاکستان و تاجیکستان دارید؟
    قطعا با معاملاتی که در این نمایشگاه صورت پذیرفته و می‌پذیرد این شرکت نیز به دنبال مشتریان جدیدی در کشورهای همسایه است.
    _ با توجه به این که نمایشگاه صنایع غذایی و ماشین‌آلات مشهد به عنوان بزرگترین رویداد صنعت غذا در شرق کشور است حضور شما در این نمایشگاه چه تاثیری بر رشد بازار شما در این منطقه می‌تواند داشته باشد؟
    با توجه به دانش جدید اتوماسیون و استقبال مکانیزاسیون در صنعت جهت بالا بردن سطح کیفی محصولات خود، این شرکت با معرفی خود می‌تواند این راه را برای صنعت‌گرانی که به دنبال بالا بردن سطح کیفی محصولاتشان هستند؛ هموار کند.
    _ در این میان استراژی شما برای حفظ و توسعه دستاوردهایتان چیست؟
    استراژی این شرکت با حفظ دانش کافی و به روز نگه داشتن خود رضایت‌مندی مشترکین در قالب ارائه کار با کیفیت است. در این میان مشهد شهری صنعتی و رو به پیشرفت است و قطعا مخاطب تکنولوژی‌های جدید و سیستم‌های به روز دنیا خواهد بود، پس شرکت ما می‌تواند با توکل به خدا و حفظ مشتریان خود آینده رو به رشدی را امیدوار باشد.
    _ چه برنامه‌هایی برای حداکثر بهره‌وری از حضور در نمایشگاه تدارک دیده‌اید؟
    در این نمایشگاه با رویکردی کاملا کاربردی و عملگرا قصد نمایش قسمت‌هایی از تکنولوژی کاربردی را داریم.
    _ و به عنوان آخرین سوال روند رشد نمایشگاه آی فود در سال‌های اخیر از منظر تعداد شرکت‌کنندگان، متراژ نمایشگاهی و همین‌طور شرکت‌کنندگان خارجی چشمگیر بوده است، ارزیابی شما با توجه به حضورتان در ادوار گذشته این نمایشگاه چیست؟
    با توجه به رویکرد مثبت شرکت برگذارکننده و حمایت‌های ایشان امیدواریم کیفیت نمایشگاه هر سال بیشتر از قبل افزایش داشته باشد و با این روند حتما این گونه خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت