مدیر مجتمع فرهنگی دیجیتال استان خراسان رضوی بیان کرد

فعالان شبکه های مجازی مشهد در نمایشگاه رسانه های دیجیتال

عصر نمایشگاه- دومین نشست فعالان شبکه های اجتماعی شهر مشهد با حضور مدیران صفحات اینستاگرام با بیش از ۴ هزار فالور یا کانالهای تلگرام با بیش از ۵۰۰ نفر عضو، در محل مجتمع فرهنگی دیجیتال استان خراسان رضوی برگزار شد.

فعالان شبکه های مجازی مشهد در نمایشگاه رسانه های دیجیتال
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۹:۰۰

    به گزارش « عصر نمایشگاه » به نقل از نخست،مدیر مجتمع فرهنگی دیجیتال استان خراسان رضوی با اشاره به سابقه برگزاری این نشست، گفت: برگزاری نشست فعالان شبکه های اجتماعی قطعا باعث تقویت نقش فعالان این حوزه در فرآیند اطلاع رسانی خواهد شد.

    محمدرضا اسماعیل زاده تصریح کرد: انشالله با تداوم این نشستها بتوانیم زمینه هم افزایی و تقویت کار یکدیگر را فراهم آوریم.

    وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه رسانه های دیجیتال و بازیهای رایانه ای در دیماه سال جاری در مشهد، گفت: پس از نمایشگاه های کتاب و مطبوعات، سومین نمایشگاه محتوایی که در عرصه فرهنگی کشور برگزار می شود نمایشگاه رسانه های دیجیتال است.

    وی هدف از برگزاری این نشست را تعامل برای حضور منسجم فعالان شبکه های اجتماعی در دومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال و بازی‌های رایانه ای استان خراسان رضوی عنوان کرد.

    محمدرضا اسماعیل زاده تصریح کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با همکاری نهادها و دستگاه‌های اجرایی استان این نمایشگاه را با هدف جریان سازی و ایجاد بستر مناسب جهت تولید و توسعه محتوای منطبق بر فرهنگ بومی، ملّی و اسلامی‌ در حوزه رسانه‌های دیجیتال، بسترسازی در جهت رشد و شکوفایی استعدادهای فراوان موجود در استان و کشف استعدادهای جدید تولیدکنندگان و اصحاب رسانه های دیجیتال ‌در حوزه رسانه‌های دیجیتال برگزار می نماید.

    وی با بیان اینکه این نمایشگاه در هشت بخش برگزار می شود، عنوان کرد: تارنماهای اینترنتی و رسانه‌های برخط، پایگاه‌های اینترنتی و وبلاگ‌ها، بخش بازی‌های رایانه‌ای و سرگرمی‌های دیجیتال، رسانه های همراه و هوشمند، بخش محصولات و نرم‌افزارهای رسانه‌ای، بخش سواد رسانه ای و فرهنگسازی در اینترنت، اپراتورها و خدمات ارزش افزوده و فروشگاه‌های اینترنتی، دیجیتال مارکتینگ عناوین این بخش ها می باشد.

    اسماعیل زاده با اشاره به در نظر گرفته شدن فضای مناسبی برای حضور و معرفی فعالان شبکه های اجتماعی در این نمایشگاه، از حاضران در این جلسه خواست پیشنهادات خود را برای حضور منسجم ارائه دهند.

    در ادامه جلسه حاضران همچون مدیران صفحات اینستاگرامی مستر تبلیغ، مشهد خبر، توسی آنلاین، مشهد اکسپو، مستر معروف، مشهد برند و… به ارائه نظرات خود در خصوص فرآیندهای کاری در صفحات و کانالهای خود پرداختند. فعالان شبکه های اجتماعی در ادامه به بیان دیدگاههای خود در زمینه حضور در نمایشگاه پرداختند.

    از مهمترین پیشنهادات ارائه شده از سوی فعالان شبکه های اجتماعی در این نشست می توان به ضرورت هم افزایی فعالان شبکه های اجتماعی، ایجاد غرفه ای مشترک برای فعالان شبکه های اجتماعی، برگزاری کارگاه های آموزشی از سوی فعالان شبکه های اجتماعی در نمایشگاه و تشکیل انجمن یا NGO برای فعالان شبکه های اجتماعی مشهد اشاره کرد.

    در این جلسه، همچنین با تصویب همه حاضران در جلسه مقرر شد کمپین در فضای مجازی مودب باشیم از سوی فعالان شبکه های مجازی مشهد به عنوان یک کار مشترک در دستور کار قرار گیرد تا در نمایشگاه رسانه های دیجیتال به عنوان محور حضور فعالان این حوزه قرار گیرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت