مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی بیان کرد

تهران به چهار سایت نمایشگاهی نیاز دارد

عصر نمایشگاه-مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی گفت: تهران به چهار سایت نمایشگاهی نیاز دارد و توافقاتی در این خصوص با وزارت راه و شهرسازی و شهرداری انجام شده است.

تهران به چهار سایت نمایشگاهی نیاز دارد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۵:۰۰

    ه گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ،حسین اسفهبدی معاون وزیر و مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی گفت:تهران به چهار سایت نمایشگاهی نیاز دارد و توافقاتی در این خصوص با وزارت راه و شهرسازی و شهرداری انجام شده است.

    وی با بیان اینکه در خصوص برپایی نمایشگاه سوم در فرودگاه بین المللی امام خمینی اقدامات لازم در حال انجام است، افزود:مکان سایت نمایشگاهی چهارم نیز هم اکنون توسط کارشناسان و مشاوران در حال بررسی است تا مشکلی لز نظر مسائل ترافیکی و امکانات حمل و نقل نداشته باشد.

    وی در خصوص واگذاری مدیریت نمایشگاه به بخش خصوصی بیان کرد: از این مساله اطلاع ندارم چرا که در آن زمان مسئول نبوده ام.

    معاون وزیر تاکید کرد: نمایشگاه یک صنعت و کار تخصصی در دنیا به شمار می رود ضمن آنکه هم اکنون 5 درصد مدیریت نمایشگاه ها از سوی بخش دولتی و 95 درصد توسط بخش خصوصی انجام می شود.

    ***برگزاری اکسپو در قزاقستان و دبی

    مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی در پاسخ به این سوال که چه برنامه ها و طراحی های برای غرفه های اکسپو دارید، اظهار داشت: ایران در سال 1851 به دستور نخست وزیر وقت (امیر کبیر) در اولین اکسپو جهان که در لندن برگزار شد، شرکت کرد.

    اسفهبدی در ادامه یادآور شد: ایران بعد از انقلاب اسلامی در تعدادی از جهانی شرکت نمود، به طوری که در اکسپویی که در میان کره جنوبی، پرتغال، آلمان،  چین، ژاپن و ایتالیا برگزار شد، ایران رتبه دوم در جهان را با همت بیش از 200 صاحب نظر بخش خصوصی و دولتی به خود اختصاص داد.

    وی تصریح کرد: اولین اکسپو پیش رو در قزاقستان در خصوص انرژی های نو است و بعد از آن در سال 2020 اکسپو ایی در دبی برگزار می شود که امیدواریم با کمک رسانه ملی و سایر رسانه ها دو اکسپوی پیش رو را با موفقیت به انجام برسانیم.

    مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی در پاسخ به این سوال که برای اکسپوی 2020 چه برنامه ای دارید و طراحی غرفه ایران با چه رویکردی بوده، بیان کرد: برای اکسپوی کشور قزاقستان 17 جلسه ستاد ملی در تهران برگزار شد البته هنوز به طراحی نرسیده ایم زیرا اکسپوی قزاقستان کوچک است طراحی ما در این فضا 500 متر است و خود کشور قزاقستان این ساختمان را در اختیار ما قرار می دهد.

    اسفهبدی در ادامه گفت: برگزاری  اکسپو موجب تحول در اقتصاد و افزایش درآمد می شود که در این راستا اقداماتی برای میزبانی اکسپو در ایران  به دبیر کل اکسپو جهان نامه نوشتیم و قول مساعد در این زمینه دادند که امیدواریم این امر به زودی به ثمر بنشیند.

    وی در پاسخ به این سوال که برخی وارد کنندگان با تطمیع کارشناسان خود را تولید کننده داخلی معرفی می کنند تا پول کمتری بدهند چه برخوردی خواهید کرد: متاسفانه این تخلفات در برخی از این نمایشگاه ها دیده می شود اما باید گفت که قیمت کالاها یکسان است ما دستورالعمل هایی را اتخاذ و تیم های بازرسی زیادی داریم که تخلفات را به ما گزارش می دهند تا شفاف سازی بیشتری در این امر صورت گیرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت