برگزاری نمایشگاه اختصاصی با تعرفه های خاص برگزار می شود

نمایشگاه اختصاصی ایران در ترکمنستان از مترمربعی ۱ تا ۱.۵ میلیون تومان؟!

عصر نمایشگاه- سفیر سابق ایران در عشق‌آباد در این هفته از برگزاری نمایشگاه اختصاصی ایران در در اواخر فوریه سال جاری در عشق‌آباد به میزبانی استان گلستان و با اجرای یک شرکت ایرانی خبر داده است.

نمایشگاه اختصاصی ایران در ترکمنستان از مترمربعی ۱ تا ۱.۵ میلیون تومان؟!
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۴:۰۰

    ه گزارش « عصر نمایشگاه » کشور ترکمنستان  براساس آمار ارایه شده   بالاترین اقتصاد رو به رشد در سال های 2015 و 2016  را با توجه به ذخایر عظیم نفت و گاز که موجب تولید بالای ناخالص ملی شده است دارد.


    با این حال بسیاری از مبادلات تجاری بزرگ ایران با ترکمنستان و افزایش صادرات به این کشور به صورت تهاتر گازی در دستور کار است.

    طبق معرفی های به روز رسانی شده؛ کشور ترکمنستان از کشورهای هدف صادراتی جمهوری اسلامی است که به دلیل همسایگی  و روابط بسیار خوب سیاسی و اقتصادی از بازارهای مهم صادرات کالای ایرانی محسوب می شود.


    با این رو یکرد دوازدهمین نمایشگاه صنعتی بازرگانی ایران  را در پایتخت ترکمنستان شهر عشق آباد درتاریخ 4 الی 6 اسفند 94 با هزینه های بسیار بالایی برگزار می شود.


    براساس اطلاع رسانی های انجام شده گروه های کالایی معرفی شده در این نمایشگاه صنعت، ساختمان، مواد غذایی و کشاورزی، برق و تجهیزات مرتبط با آن، تجهیزات صنعت نفت و گاز، سازه های مهندسی، لوازم خانگی ، محصولات و لوازم آرایشی و بهداشتی، خودرو و تجهیزات و لوازم مربوط، داروها و لوازم پزشکی، کنولوژی های نوین ایران و محصولات وابسته، محصولات نساجی (بجز حوله جات)، پوشاک و البسه قابل عرضه است.


    از نکات قابل توجه این نمایشگاه می توان به هزینه های مشارکت در این دوره اشاره کرد که به ازای هر متر مربع و خدمات ارایه شده قرار است برگزار شود و آیا با توجه به اعلام این هزینه ها مشارکت کنندگان می توانند امید به توسعه صادرات از این بستر داشته باشند؟!

     

    طبق اطلاع رسانی های انجام شده از سوی برگزار کننده این نمایشگاه هزینه های های مشارکت به این شرح اعلام شده است:


    1-  غرفه با تجهیزات استاندارد: هر مترمربع 295 دلار باضافه 360 دلار هزینه ثبت نام ( جهت غرفه 12 مترمربع هر مترمربع 325 دلار)


    2- غرفه با تجهیزات ویژه نمایشگاهی: قیمت هر متر مربع 395 دلار  باضافه 360 دلار هزینه ثبت نام غرفه که با توجه به نرخ روز اخذ ارز، معادل ریالی آن دریافت می‌گردد. ( جهت غرفه 12 مترمربع هر مترمربع 425 دلار)

     

    آیا توجیه برگزاری این نمایشگاه و هزینه  های مشارکت و برنامه های اجرایی این دوره بدون در نظر گرفتن خدمات جانبی و اقامت و  خدمات مسافری و هوایی آن در آینده امکان پذیر خواهد بود؟!

    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت