نمایشگاه IFA برلین ؛

رونمایی گوشی مخصوص بانوان هواوی Nova در نمایشگاه IFA

عصر نمایشگاه- شاید چهره‌ی نسبتاً سفت و سخت برخی از گوشی‌های هوشمند همراه با بدنه‌ی آلومینیومیشان باعث شده است تا بانوان در انتخاب گوشی‌های هوشمند از آپشن‌های زیادی برخوردار نباشند و عملاً در حال حاضر شاهد توجه خاصی به بانوان در طراحی‌ها نمی‌شود.

رونمایی گوشی مخصوص بانوان هواوی Nova در نمایشگاه IFA
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از دیجیرو ؛ این دلیل خوبی است تا تولیدکنندگان تلفن همراه در کنار محصولات سفت و سخت خود، گوشی‌هایی را نیز مناسب با سلیقه‌ی بانوان همراه با فانتزی‌های همیشگی آن‌ها طراحی و روانه بازار کنند.

    یکی از شایعات خوبی که این روزها شنیده می‌شود، تصمیم هووی مبنی بر رونمایی از یک گوشی هوشمند مخصوص بانوان در نمایشگاه IFA برلین است که هواوی Nova نام خواهد داشت. در حالی که همچنان شایعه رونمایی این شرکت چینی از یک گوشی هوشمند دیگر (بر اساس بسیاری انتظارات هواوی میت 9) پا برجا است، ظاهراً گوشی هواوی Nova با هدف خاصی مخصوص بانوان روانه بازار خواهد شد.

    حال ممکن است هر کسی بر اساس تفکر خود حدسیاتی را در ارتباط با این محصول بزند. به هر حال هواوی تا به حال یک گوشی هوشمند مخصوص بانوان را روانه بازار کرده است و این نخستین بار نیست که آن‌ها قصد چنین کاری را دارند. در این بین تعدادی از کمپانی‌های دیگر نیز به غیر از هواوی تا به حال گوشی‌های هوشمندی مخصوص بانوان را رونمایی کرده‌اند که از آن‌ها می‌توان به Keecoo K1 اشاره کرد. حال هواوی به عنوان سومین تولیدکننده بزرگ گوشی‌های هوشمند در جهان قصد دارد تا بار دیگر بانوان را در بازار تلفن همراه نشانه بگیرد.

    اگر به خاطر داشته باشید این شرکت در نمایشگاه CES امسال از دو مدل مختلف ساعت هوشمند Huawei Watch رونمایی کرد. دو مدل Elegant و Jewel این ساعت نشان می‌دهد که هواوی نه تنها گوشی، بلکه در سایر محصولات خود نیز آپشنی مخصوص به بانوان را تدارک می‌بیند به همین خاطر شایعه‌ی رونمایی از گوشی مخصوص بانوان هواوی Nova بیش از پیش جدی شده است.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت