با حضور اهالی فرهنگ و هنر البرز ؛

رونمایی از پوستر هفتمین نمایشگاه کتاب البرز

عصر نمایشگاه- پوستر هفتمین نمایشگاه کتاب استان البرز با حضور اهالی فرهنگ و هنر رونمایی شد.

رونمایی از پوستر هفتمین نمایشگاه کتاب البرز
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از مهر ، سیدموسی حسینی کاشانی در نشست خبری با محوریت برگزاری هفتمین نمایشگاه کتاب البرز که امروز  در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز برگزار شد، با اشاره به اینکه چهاردهم شهریور ماه سال جاری مراسم افتتاح نمایشگاه کتاب استان البرز رقم خواهد خورد، اظهار کرد: این نمایشگاه تا 20 شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

    ضرورت افزایش اعتبار یارانه نمایشگاه کتاب البرز

    وی با تاکید بر اینکه این نمایشگاه در 120 غرفه و با حضور 110 ناشر مطرح کشور برگزار می شود، تصریح کرد: با توجه به اینکه سال گذشته موفق به اختصاص 150 تا 200 میلیون تومان یارانه در نمایشگاه کتاب شدیم از این رو سعی شده میزان اعتبار یارانه ای امسال نمایشگاه نسبت به سال گذشته دو برابر و تا سقف اعتبار 400 میلیون تومان افزایش یابد.

    وی بیان کرد: استفاده از ظرفیت خصوصی برای افزایش جذابیت های نمایشگاه کتاب استان از جمله مهم ترین اقدامات در دستور کار به شمار می آید، با توجه به ظرفیت های بالای البرز در زمینه شعر، برنامه شب شعر در این دوره از نمایشگاه مورد توجه ویژه قرار می گیرد.

    حسینی کاشانی با تاکید بر اینکه در طول مدت زمان یک هفته برپایی و برگزاری نمایشگاه کتاب البرز، 3 برنامه شعر اعم از شب شعر طنز، شب شعر آئینی و شب شعر شعرای جوان در حاشیه این مهم با حضور شعرای مطرح استان و کشور اجرا می شود، افزود: در این دوره از نمایشگاه کتاب ها با 30 درصد تخفیف ارائه خواهد شد.

    کتاب فروشی‌های برتر استان البرز تقدیر می‌شوند

    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز خاطرنشان کرد: 10 درصد تخفیف ها توسط وزارت فرهنگ و ارشاد، 10 درصد از طریق اداره کل فرهنگ و ارشاد البرز و 10 درصد توسط ناشران لحاظ خواهد شد.

    وی با اعلام اینکه توزیع اقلام لوازم و تحریر و نوشت افزار در این نمایشگاه را شاهد خواهیم بود، گفت: برپایی شب شعر در حاشیه این نمایشگاه به واسطه معرفی ظرفیت بالای استان در این حوزه است.

    در ادامه مهدی ابدالی رئیس اداره ارشاد کرج گفت: تقدیر از کتاب فروشی های برتر استان و استفاده از ظرفیت این بخش در راستای برگزاری هر چه بهتر نمایشگاه امکان پذیر است.

    وی تصریح کرد: میزان فروش کتاب در نمایشگاه سال گذشته 155 میلیون تومان بوده که نسبت به سنوات گذشته با 15 درصد رشد همراه بوده است.

    گفتنی است ،در پایان این نشست از پوستر هفتمین نمایشگاه کتاب البرز رونمایی شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت