مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان خبر داد

برگزاری نمایشگاه جاذبه‌های گردشگری در زنجان

عصر نمایشگاه- مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: همزمان و در حاشیه یازدهمین جشنواره سراسری آش ایرانی نمایشگاهی از جاذبه‌های گردشگری زنجان برگزار می‌‎شود.

برگزاری نمایشگاه جاذبه‌های گردشگری در زنجان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس ، یحیی رحمتی اظهار داشت: برپایی غرفه ارائه مشاوره غذایی را با هدف ترویج فرهنگ غذای سالم یکی از مهم‌ترین برنامه‎های تدوین شده در یازدهمین جشنواره سراسری آش ایرانی عنوان کرد.

    وی با اشاره به اینکه برپایی غرفه‌هایی در زمینه مشاوره مشاغل کوچک در حوزه غذا و صنایع دستی در راستای شعار سال یکی دیگر از برنامه‎های پیش‌بینی شده در جشنواره ملی آش ایرانی در استان زنجان است، خاطر نشان کرد: نمایشگاه جاذبه‌های گردشگری استان نیز با هماهنگی‌های صورت گرفته در این جشنواره ملی برپا خواهد شد.

    مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان به نمایش الگوهای سکونتی عشایر برخی نقاط کشور در یازدهمین جشنواره سراسری آش ایرانی در استان اشاره کرد و یادآور شد: در این زمینه سیاه چادرهایی توسط استان‌های مختلف شرکت‌کننده برپا می‎شود.

    * برگزاری نمایشگاه عکس آش‌های ایرانی در جشنواره آش زنجان

    وی با اشاره به اینکه نمایشگاه عکس آش‌‌های ایرانی نیز همزمان با یازدهمین جشنواره ملی آش ایرانی در استان زنجان دایر می‎شود، ادامه داد: ایجاد غرفه‌های تولید زنده و فروش صنایع دستی کشور از دیگر برنامه‌‎های پیش‌بینی شده در جشنواره امسال به شمار می‎رود.

    رحمتی به اجرای برنامه ویژه شب‌های فرهنگی در محل سینما روباز منطقه گردشگری گاوازنگ اشاره کرد و افزود: برگزاری مسابقات و سرگرمی در حوزه آش همچون ضرب‎المثل‌ها و ... از دیگر برنامه‎های مورد نظر اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان است.

    وی در ادامه با اشاره به اینکه کنترل وضعیت بهداشتی محل برگزاری جشنواره سراسری آش ایرانی از اهمیت بالایی برخوردار است که این مسؤولیت بر عهده کمیته بهداشتی است، اظهار کرد: کنترل وضعیت بهداشتی آب نیز مورد توجه است.

    مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان با بیان اینکه استقرار تیم فوریت‌های پزشکی در محل و مسیر برگزاری جشنواره سراسری آش ایرانی نیز مورد تاکید بوده است، یادآور شد: برپایی غرفه ویژه به منظور اطلاع رسانی در زمینه بهداشت و سلامت غذایی نیز به کمیته بهداشت اعلام شده است.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت