دبیر ستاد برگزاری نمایشگاه فرهنگی،اقتصادی لرستان خبر داد

معرفی دستگاه‌های برتر نمایشگاه فرهنگی ، اقتصادی

عصر نمایشگاه- دبیر ستاد برگزاری نمایشگاه فرهنگی ، اقتصادی لرستان گفت:دستگاه‌های برتر نمایشگاه فرهنگی و اقتصادی لرستان طی دو روز آینده معرفی می شوند.

معرفی دستگاه‌های برتر نمایشگاه فرهنگی ، اقتصادی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از سفیر افلاک ، مسعود بهرام‌نژاد در ارتباط با هفته فرهنگی و اقتصادی لرستان که از 25 تا 29 مرداد در بوستان گفتگوی شهر تهران برگزار شد اظهار داشت: جا دارد از خبرنگاران که کار اطلاع رسانی و تبلیغ نمایشگاه فرهنگی و اقتصادی لرستان را بر عهده داشتند  تشکر کنم ،و واقعاً خبرنگاران و رسانه های لرستان در این مدت زحمت کشیدند و حال و هوای این هفته هم به حضور این دوستان گرم بود.

    وی افزود: اطلاع رسانی تنها قسمتی از کار خبرنگاران بود و  قسمت مهم تر به نظر من خلق و خوی خوش این عزیزان بود که بد نیست من به آن اشاره کنم ،و با وجود اینکه آن امکاناتی که می باید در اختیار خبرنگاران باشد وجود نداشت، اما من از لبخند خبرنگاران و اینکه این عزیزان در کنار هم خبر تهیه می کردند و با هم تعامل داشتند لذت بردم.

    دبیر ستاد برگزاری نمایشگاه هفنه فرهنگی – اقتصادی لرستان تصریح کرد: تخمین زده شده است در مجموع با احتساب بازدید کنندگان نمایشگاه و افرادی که در برنامه های شب های فرهنگی هفته فرهنگی و اقتصادی لرستان حضور یافتند، روزانه حدود شش هزار نفر از این نمایشگاه بازدید کرده باشند، یعنی به نظر می رسد در مجموع حدود  30 هزار نفر از نمایشگاه فرهنگی و اقتصادی لرستان بازدید به عمل آورده اند که این یک عدد بسیار خوب و بزرگ است.

    وی به برگزاری همایش اقتصادی در روز دوم هفته فرهنگی و اقتصادی لرستان اشاره نمود و بیان داشت :در این همایش حدود 400 نفر دعوت شده بودند که عمدتا از سرمایه گذاران و فعالین بخش خصوصی بودند و خوشبختانه این همایش به خوبی برگزار شد و نماینده ولی فقیه در لرستان هم صحبت های خیلی خوبی در مورد مسیر توسعه استان در این همایش انجام دادند که این جای تشکر دارد.

    بهرام نژاد به انتقادهایی که در مورد نمایشگاه فرهنگی اقتصادی لرستان صورت می گیرد واکنش نشان داد و ابراز داشت: ای کاش کسانی که به نمایشگاه نیامده اند اما از راه دور در مورد آن نقد می‌کنند به نمایشگاه می آمدند و از نزدیک همه چیز را می‌دیدند تا با فضایی که به وجود آمده بود آشنا شوند،گرچه نقدهایی هم وجود دارد و ما این نقدها را  قبول داریم و تلاش می کنیم برای سال های بعد آنها را برطرف کنیم.

    مدیرکل حوزه استاندار لرستان بیان کرد: خوشبختانه بسیاری از افرادی که از نمایشگاه فرهنگی و اقتصادی لرستان بازدید داشتند از آن راضی بودند و با رضایت و لبخند در کنار خانواده خود از این نمایشگاه بازدید می کردند و لبخند یک نفر به روی فرهنگ دوستان برای ما کفایت می کنند و این اصلاً قابل قیمت گذاری نیست.

    بهرام نژاد گفت: بر اساس 7 شاخصی که در نمایشگاه های برتر بین المللی برای ارزیابی غرفه ها مورد توجه قرار گیرد ما هم توسط سه ناظر به صورت نامحسوس غرفه های هفته فرهنگی و اقتصادی لرستان و بررسی کردیم و ظرف یکی دو روز آینده دستگاه‌های برتر این نمایشگاه را معرفی می کنیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت