«ایران تلکام ۲۰۱۶» ؛

استقبال پرشور متقاضیان مشارکت در نمایشگاه ایران تلکام ۲۰۱۶

عصر نمایشگاه- نمایشگاه «ایران تلکام ۲۰۱۶» روزهای ۴ تا ۷ مهر ۹۵ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران با حضور فعالان این حوزه بخصوص گروه شرکتهای مخابرات ایران ، برگزار می شود.

استقبال پرشور متقاضیان مشارکت در نمایشگاه ایران تلکام ۲۰۱۶
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از شبکه خبری آی سی تی پرس ، ثبت نام از متقاضیان داخلی مشارکت در هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی (ایران تله کام 2016) از تاریخ 25 مرداد 1395 آغاز شد.
    بنابراین گزارش، نمایشگاه ایران تله کام 2016 با استقبال فراوان متقاضیان مشارکت مواجه شده و ظرفیت سالنهای تحت پوشش نمایشگاه از روز نخست ثبت نام به سرعت تکمیل شده است.
    سالنهای 6، 7، 9-8، 11-10، 13-12، 14، 27 و سری 25 جهت برگزاری نمایشگاه ایران تله کام 2016  پیش بینی شده اند.
    ستاد برگزاری نمایشگاه ایران تلکام 2016 ، آخرین مهلت ثبت نام در نمایشگاه یاد شده را روز چهارشنبه 3 شهریور 1395 در صورت عدم تکمیل ظرفیت فضای در نظر گرفته و اعلام کرده است.
    بنابراین گزارش، کلیه متقاضیانی که به هر دلیل در موعد زمانی مقرر موفق به جانمائی و ثبت نام در نمایشگاه نشده اند ، می توانند درخواست کتبی خود را در سربرگ شرکت با معرفی نماینده تام الاختیار مسئول ثبت نام حتما" با ذکر آدرس پست الکترونیک و شماره تلفن همراه و قید گروه کالائی شرکت متقاضی، به ستاد برگزاری نمایشگاه ارائه کنند تا ستاد برگزاری درصورت امکان نسبت به جاگذاری متقاضیان جدید اقدام کند.


    ستاد برگزاری نمایشگاه ایران تلکام 2016 از راههای ارتباطی زیر پاسخگوی سوالات متقاضیان است.

    تلفن : 36-88205736
    فاکس : 88786689


    آدرس پست الکترونیک و سایت :


    palarsamaneh@gmail.com
    www.irantelecomfair.com

    به گزارش شبکه خبری آی سی تی پرس، این نمایشگاه همه ساله به مدت 4 روز، همه روزه از ساعت 9 صبح الی 16 بعد از ظهر برگزار میشود و در صورت توافق برگزار کننده «شرکت پالار سامانه» با شرکت سهامی نمایشگاه ها، زمان اتمام آن برای هر روز یکساعت و برای روز پایانی دو ساعت تمدید می شود.

    برای دریافت آخرین اخبار رویدادهای فناوری در ایران و جهان و دریافت آخرین های ایران تله کام 2016 با سایت خبری www.ictpress.ir همراه باشید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت