(اینتر اتو) ۲۰۱۶ ؛

حضور ایران خودرو در نمایشگاه خودرو مسکو

عصر نمایشگاه- به منظور ارائه توان حضور در بازار خودروی روسیه و کشورهای مشترک‌المنافع، گروه صنعتی ایران خودرو تازه‌ترین دستاوردها و محصولات خود را در هفتمین نمایشگاه بین‌المللی مسکو (اینتر اتو) به نمایش در می‌آورد.

حضور ایران خودرو در نمایشگاه خودرو مسکو
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایکوپرس، به منظور ارائه توان حضور در بازار خودروی روسیه و کشورهای مشترک‌المنافع، گروه صنعتی ایران خودرو تازه‌ترین دستاوردها و محصولات خود را در هفتمین نمایشگاه بین‌المللی مسکو (اینتر اتو) به نمایش در می‌آورد.
    ایران خودرو تنها نماینده ایران در این نمایشگاه خواهد بود و علاوه بر دو محصول جدید دنا و رانا، سورن ELX با موتورEF7 توربوشارژ و سمند LX با موتور TU5 را نیز عرضه می‌کند.
    همچنین در هفتمین نمایشگاه بین‌المللی خودروی مسکو، موتور ملی دیزل (EFD) نیز که طراحی و تولید آن توسط مرکز تحقیقات موتور انجام شده است، در غرفه ایران خودرو به نمایش در خواهد آمد.
    نمایشگاه اینتراتو 2011 در مقیاسی بزرگ تر از سال گذشته و در فضایی افزون بر 45 هزار مترمربع با حضور بیش از 600 شرکت کننده از 17 کشور برگزار خواهد شد.
    بلاروس، بلژیک، آلمان، رژیم صهیونیستی، اسپانیا، ایتالیا، قبرس، چین، جمهوری لتونی، لهستان، جمهوری اسلونی، آمریکا، تایوان، ترکیه، اوکراین و ژاپن از جمله شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه هستند.
    هفتمین نمایشگاه اینتراتوی مسکو از دوم شهریور ماه سال جاری به مدت پنج روز در مرکز نمایشگاه بین‌المللی کراکوس در 65 کیلومتری مسکو برپا خواهد بود.
    بنا بر این گزارش ایران خودرو از سال 2005 در بازار روسیه حضور یافته و شبکه فروش خود در این کشور را به 41 نمایندگی در 32 شهر تا پایان سال 2008 توسعه داده است. همچنین از سال 2006 تا 2009 تقاضا برای محصولات ایران خودرو در این کشور 40 هزار دستگاه بوده است.
    آخرین حضور ایران خودرو در نمایشگاه بین‌المللی خودروی مسکو در سال 2007 بود که سورن را در بازار آن کشور عرضه کرد. در نمایشگاه امسال، غرفه گروه صنعتی ایران خودرو، افزون بر 98 متر مربع مساحت دارد و محصولات بیشتری در آن ارائه می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت