مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان خبر داد

برگزاری هشتمین نمایشگاه بزرگ کتاب ناشران کشور در زنجان

عصر نمایشگاه- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: هشتمین نمایشگاه بزرگ کتاب ناشران کشور دوم تا هشتم شهریور در زنجان برگزار می‌شود.

برگزاری هشتمین نمایشگاه بزرگ کتاب ناشران کشور در زنجان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از خبرآنلاین ، ناصر مقدم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان اظهار داشت: هشتمین نمایشگاه بزرگ کتاب و ناشران کشور دوم تا هشتم شهریور ماه امسال در مصلای بزرگ نماز جمعه در زنجان برگزار می‌شود.

    وی با بیان اینکه در این نمایشگاه بزرگ، ناشران مطرح از سراسر کشور در زنجان گردهم می‌آیند،افزود: معاونت فرهنگ وزارت فرهنگ و ارشاد بر اساس سیاست‌های نوگرایانه خود تلاش می‌کند نمایشگاه‌هایی از این دست را با مشارکت استان‌ها برگزار کند.

    مقدم با بیان اینکه در سال 93 آخرین نمایشگاه استانی برگزار شد،اظهار داشت: سال گذشته به دلیل وجود موانع بسیار و عدم هماهنگی‌های لازم هیچ نمایشگاه کتابی برگزار نشد.

    این مقام مسئول با اشاره به اینکه برگزاری این نمایشگاه فرصت مناسبی برای ناشران استان زنجان است،گفت: تبادل اطلاعات مختلف و به روز در حوزه نشر از سوی ناشران کشور فرصت مناسبی است تا ناشران استان با بهره‌مندی از فضای موجود در جهت ارتقاء کم و کیف این حوزه برای استان گام بردارند.

    وی با اشاره به مکان برگزاری نمایشگاه بیان کرد: بحث مکان نمایشگاه بعد از مسئله تامین اعتبار و زمان برگزاری، مهمترین مسئله موجود بود که با توجه به برگزاری نمایشگاه‌های مختلف و پر بودن فضای نمایشگاه کاسپین، مکان مصلا برای این منظور در نظر گرفته شد.

    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با تاکید براینکه این نمایشگاه همزمان با هفته دولت برگزار می‌شود، ابراز کرد: با هماهنگی‌های انجام شده از سوی مسئولان ارشد استان زنجان تصمیم برآن شد همزمان با هفته دولت دوم تا هشتم شهریورماه این نمایشگاه برپا شود
    وی با اعلام اینکه بیش از 200 غرفه در این نمایشگاه موجود است، بیان کرد: روز سه‌شنبه ساعت پنج عصر نمایشگاه بزرگ کتاب و ناشران کشور با حضور دکتر صالحی معاون فرهنگی وزارتخانه آغاز به‌کار می‌کند.

    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی از وجود 20 درصد تخفیف برای عموم بازدید کنندگان خبر داد و گفت: سوای این 20 درصد تخفیف ویژه‌ای برای برخی از اقشار با شرایط خاص همچون طلاب، اساتید، دانشجویان و اصحاب فرهنگ و هنر اختصاص داده می‌شود.

    مقدم به برنامه‌های جانبی در نمایشگاه اشاره کرد و گفت: مراسم عصری با شعر، جلسات ‌نقد با حضور منتقدین مطرح کشور و جشن امضاء کتاب از مولفان مطرح از جمله برنامه‌های این نمایشگاه است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت