دبیر مجمع تولیدکنندگان نوشت افزار ایرانی اسلامی خبر داد

تخفیف ۲۰ درصدی در چهارمین نمایشگاه نوشت‌افزار

عصر نمایشگاه- شرکت کنندگان در چهارمین نمایشگاه نوشت‌افزار ایرانی اسلامی می‌توانند محصولات ارائه شده در نمایشگاه را با ۲۰ درصد تخفیف خریداری کنند.

تخفیف ۲۰ درصدی در چهارمین نمایشگاه نوشت‌افزار
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس ، سید سعید حسینی دبیر مجمع تولیدکنندگان نوشت افزار ایرانی اسلامی  از آغاز به کار چهارمین نمایشکاه «ایران نوشت» خبر داد و گفت:  این نمایشگاه به همت مجمع نوشت افزار اسلامی ایرانی و با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از فردا (سه‌شنبه 2 شهریور) آغاز به کار خواهد کرد.

    وی افزود: امسال بیش از 40 تولید کننده نوشت‌افزار، از جمله برخی از تولیدکنندگان بومی شهرستان‌ها و استان‌های کشور در این نمایشگاه حضور دارند. نشان تجاری «آفتاب»، «فدک» و ... از جمله تولید کننده‌هایی هستند که در این دوره با محصولاتی مانند کیف و نوشت افزار به نمایشگاه می‌آیند.

    حسینی در ارتباط با اینکه چه حمایت‌هایی از شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه صورت گرفته، گفت: ما به عنوان مجمع نوشت افزار منبعی نداریم و سعی می‌شود عناصری که می‌توانند کمک کننده و موثر باشند را به نمایشگاه بیاوریم تا آنها انگیزه پیدا کنند و از تولیدکنندگان حمایت کنند.

    او در ارتباط با طراحی شخصیت‌های جدید یادآور شد: در این مراسم از جدیدترین محصولات نوشت‌افزار ایرانی اسلامی همچون شاهزاده روم، ایستاده در غبار، شهدای مدافع حرم و برخی مفاخر و اسطوره‌های ایرانی رونمایی خواهد شد. البته ما اصراری بر طراحی و خلق کاراکتر بدون پیوست نداریم زیرا این اتفاق مطلوبی نیست.

    دبیر مجمع نوشت افزار ایرانی اسلامی به برنامه این مجمع برای تقدیر از فعالان این حوزه نیز ازشاره کرد و گفت: در نمایشگاه برنامه‌ای برای تقدیر از فعالان نداریم ولی در مهر ماه از تولیدکننده یا فروشگاه و نمایشگاه فعال و برتر تقدیر خواهیم کرد. این تقدیر ناظر بر کل جریان است که به منظور تشویق از فعالان این حوزه صورت خواهد گرفت.

    وی افزود: همچنین پویش «بچه‌های ایرانی قهرمان‌های ایرانی» از فردا آغاز خواهد شد تا به رونق نوشت افزار ایرانی اسلامی دامن زده شود. همچنین شرکت کنندگان می‌توانند محصولات ارائه شده در نمایشگاه را با 20 درصد تخفیف خریداری کنند.

    براساس این گزارش چهارمین نمایشگاه «ایران نوشت» فردا (سه‌شنبه 2 شهریور) از ساعت  10 در محل سالن غدیر مرکز آفرینش‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب افتتاح خواهد شد و از دوم تا دوازدهم شهریور همه روزه از ساعت 10 تا 22 در مرکز آفرینش‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان میزبان بازدیدکنندگان است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت