فرماندار شهرستان محلات خبر داد

برپایی اولین نمایشگاه توانمندی های بانوان در محلات

عصر نمایشگاه- فرماندار شهرستان محلات گفت: اولین نمایشگاه توانمندی های بانوان محلات با حضور ۵۹ غرفه دار از فردا تا ۵ شهریور ماه در محل پایانه صادراتی گل و گیاه محلات برگزار می شود.

برپایی اولین نمایشگاه توانمندی های بانوان در محلات
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از پانا ، سید احمد سجادی افزود: اولین نمایشگاه توانمندی های بانوان محلات به همت فرمانداری محلات و با مشارکت کارگروه امور بانوان و خانواده این شهرستان از دوم تا پنجم شهریورماه در محل پایانه صادراتی گل و گیاه محلات برگزار می شود.

    وی ادامه داد: فردا، سه شنبه دوم شهریورماه و از ساعت 16 مراسم افتتاحیه این نمایشگاه با حضور اقبال واحدی مجری صدا و سیما در سالن پژوهشکده گل و گیاه محلات برگزار می شود و در ادامه اولین نمایشگاه توانمندی های بانوان محلات به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

    فرماندار محلات بیان کرد: در این نمایشگاه 46 غرفه در فضای سرپوشیده با ارائه محصولات مختلفی همچون صنایع دستی، هنری، محصولات کشاورزی و گل و گیاه حضور دارند و در فضای روباز پایانه صادراتی گل و گیاه نیز 13 غرفه به ارائه محصولات خود از قبیل پخت غذاهای محلی خواهند پرداخت.

    سجادی اظهار داشت: در نمایشگاه توانمندی های بانوان محلات تعدادی غرفه به ادارات شهرستان برای معرفی توانمندی های آنها اختصاص داده شده و 4 غرفه نیز به متقاضیان خارج از شهرستان برای معرفی ظرفیت های حوزه بانوان واگذار شده است.

    وی اضافه کرد: از دوم تا چهارم شهریور و طبق برنامه ریزی های انجام شده گروه های هنری مختلف از ساعت 20 شب به اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و هنری خواهند پرداخت و در روز اول نمایشگاه هم جشنواره پخت غذا به نفع مددجویان بهزیستی محلات برگزار می شود.

    فرماندار محلات گفت: اولین نمایشگاه توانمندی های بانوان محلات دوم تا پنجم شهریورماه سال جاری از ساعت 16 تا 22 در محل پایانه صادراتی گل و گیاه محلات برای بازدید عموم علاقه مندان دائر خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت