تغییرنام نمایشگاه مد و لباس فردیس به نام لباس فاخر ایرانی،اسلامی

عصر نمایشگاه- در جلسه هماهنگی برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب اداره صنعت و معدن و اتاق اصناف شهرستان با فروش محصولات در این نمایشگاه مخالفت کرده و آن را مخالف امنیت اقتصادی واحد های صنفی و تولید کنند گان شهرستان فردیس برشمردند.

تغییرنام نمایشگاه مد و لباس فردیس به نام لباس فاخر ایرانی،اسلامی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فردیسان، محمد رضا فلاح نژاد معاون سیاسی-انتظامی فرمانداری فردیس در جلسه  هماهنگی برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب در شهرستان فردیس گفت:برای برگزاری نمایشگاه مجوز های لازم اخذ خواهد شد و تا حدامکان اجازه تبدیل نمایشگاه را به فروشکاه نخواهیم داد.

    وی در ادامه بر شناسنامه دار بدن غرفه داران در این نمایشگاه تاکید کرد و گفت: افراد بدون شناسنامه اجازه حضور در این نمایشگاه را نخواهند داشت،زیرا در این غرفه ها به منظور جلب اعتماد مشتریان اجناس تضمینی به بازدید کنندگان ارائه  خواهد شد.

    فلاح نژاد ارائه،چادر، مانتو  ، روسری ایرانی- اسلامی و نمایش پوسترها و کتاب هایی  با محتوای حجاب و عفاف را از غرفه های تشکیل دهنده این نمایشگاه برشمرد.

    معاون فرمانداری فردیس به منظور ساماندهی و مدیریت موثر این نمایشگاه تشکیل کمیته پشتیبانی با مسئولیت اتاق اصناف و کمیته اجرائی با مسئولیت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی را پیشنهاد کرد.

    در این جلسه اداره صنعت و معدن و اتاق اصناف شهرستان با فروش محصولات در این نمایشگاه مخالفت کرده و آن را مخالف امنیت اقتصادی واحد های صنفی و تولید کنند گان شهرستان فردیس برشمردند و فروش هر محصولی را منوط به هماهنگی با این دو اداره دانستند.

    رئیس اداره صنعت و معدن شهرستان فردیس گفت:با برگزاری نمایشگاه ها مردم با حجاب نخواهند شد ،بلکه ارائه خدمان فرهنگی مناسب در زمینه عفاف و حجاب می تواند راه حلی  مناسبی برای این معضل اجتماعی باشد

    مدیر آموزش و پرورش شهرستان فردیس در این جلسه ضمن انتقاد از نامگذاری این نمایشگاه به نام مد و پوشاک اسلامی گفت: عفاف حجاب با مد و لباس کاملا مغایرت دارد و باید بصورت جدی به این موضوع پرداخت، لذا با توجه به این موضوع نمایشگاه به پوشش لباس فاخر ایرانی- اسلامی تغییر پیدا کند تا همه ی افراد برای حضور در نمایشگاه ترغیب شوند.

    ارائه مانتو های اسلامی و پوشش فروشندگان و یا بانوانی با لباس های ارائه شده  و تداوم برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب به فاصله ی رمانی مشخص در شهرستان فردیس  به منظور ایجاد انگیزه و رغبت برای بازدید از نمایشگاه از دیگر پیشنهادهای این جلسه بود.

    لازم به ذکر است این نمایشگاه در دهه سوم شهریور همزمان با دهه ولایت در پارک تندرستی به مدت یک هفته برگزار خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت