مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان خبر داد

۳۴۷ ناشر در نمایشگاه سراسری ناشران کشور در زنجان

عصر نمایشگاه- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: ۳۴۷ ناشر در هشتمین نمایشگاه سراسری ناشران کشور در زنجان در قالب ۲۲۰ غرفه حضور یافته اند.

۳۴۷ ناشر در نمایشگاه سراسری ناشران کشور در زنجان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، ناصر مقدم در مراسم گشایش هشتمین نمایشگاه کتاب ناشران سراسر کشور در زنجان افزود: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی وظایف بسیاری در حوزه فرهنگ و هنر بر عهده دارد، اما یکی از بهترین و مهمترین حوزه هایی که بیشترین هزینه ها را برای آن بخش انجام می دهد، بخش کتاب و کتابخوانی است.

    وی یادآورشد: رهبر معظم انقلاب تاکید بر کتابخوانی دارند و می فرمایند که کتاب باید وارد زندگی تک تک افراد شود.
    مقدم اظهار کرد: امید می رود با حمایت و هدایت دولت تدبیر و امید، برنامه ریزی ها و حرکت هایی که در بخش کتاب و کتابخوانی انجام می شود، بیش از پیش گسترش یابد.

    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: کتاب در بین مردم مغفول مانده و به یک کالای غیر ضرور تبدیل شده است.
    وی خاطرنشان کرد: می توان با برگزاری نمایشگاه ها، فرهنگ عمومی کتاب را در جامعه ارتقا داد.

    مقدم ادامه داد: به هر میزان که بتوان جایگاه کتاب و کتابخوانی را در بین مردم گسترش داد به همان میزان بزهکاری در جامعه کاهش می یابد.
    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: هرچه مطالعه افراد بیشتر شود به همان میزان افراد با دانش بالاتری مسئولیت های اجرایی کشور را بر عهده می گیرند.

    وی زیرساخت تمام بحث های جامعه را موضوع فرهنگ خواند و اضافه کرد: برای برطرف سازی همه مشکلات اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی در جامعه، باید از دریچه فرهنگ وارد شد.

    مقدم ابراز کرد: بهترین فرصتی که بتوان از بخش عظیم غنای فرهنگی خود، بهره گرفت، نمایشگاه های کتاب است که بناست به مدت یک هفته در زنجان برپا شود.

    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: نمایشگاه کتاب زنجان، بعد از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، نخستین برنامه ای است که در استان ها اجرا می شود.
    وی به حضور 347 ناشر از سراسر کشور در قالب 220 غرفه در نمایشگاه کتاب زنجان اشاره کرد و افزود: در حاشیه این نمایشگاه برنامه های جنبی همچون روزهای فرهنگی برای هر شهرستان و جشن امضای کتاب برگزار می شود.

    مقدم یادآورشد: 38 هزار بن کتاب برای عرضه در این نمایشگاه تدارک دیده شده است.
    هشتمین نمایشگاه کتاب در زنجان از دوم تا هشتم شهریور در محل مصلای خاتم الانبیای زنجان برای بازدید عموم علاقه مندان دایر است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت