مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان خبر داد

پوشش برنامه‌ای روزانه نمایشگاه کتاب از رادیو و تلویزیون زنجان

عصر نمایشگاه- مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان از پوشش برنامه‌ای روزانه نمایشگاه کتاب از رادیو و تلویزیون زنجان خبر داد و گفت: برگزاری نمایشگاه کتاب یک فرهنگی خوب است که شکل گرفته است و باید همه در برگزاری آن همکاری کنند.

پوشش برنامه‌ای روزانه نمایشگاه کتاب از رادیو و تلویزیون زنجان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس ، مرتضی صفری امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه کتاب یک فرهنگی خوب است که شکل گرفته است و باید همه در برگزاری آن همکاری کنند.

    وی تصریح کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در طول سال برای ترویج فرهنگ کتابخوانی برنامه‌هایی وجود دارد که در این راستا صدا و سیما در طول سال برنامه‌ای برای هم‌افزایی تولید می‌کند.

    مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: در همین راستا به صورت روزانه نمایشگاه پوشش داده شده و در بخش‌های خبری رادیو و تلویزیون از شبکه‌های سراسری پخش خواهد شد.

    صفری در ادامه ضمن تبریک هفته دولت گفت: در همین راستا در برنامه دستاورد رادیو هر روز 45 دقیقه است و همچنین فرمانداران نیز میزبان بخش‌های خبری صدا و سیما خواهند بود.

    مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان ادامه داد: در تلویزیون نیز برنامه سلام زنجان پخش و برنامه‌ای نیز با حضور استاندار زنجان پخش خواهد شد.

    وی با بیان اینکه اطلاع‌رسانی دستاوردهای دولت از اهداف پخش این برنامه‌‎ها است، تصریح کرد: در این زمینه به دنبال ایجاد امید در سطح جامعه هستیم.

    سیصد و پنجمین نمایشگاه کتاب استانی با حضور معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور 300 ناشر از سراسر کشور 38 هزار عنوان کتاب از سراسر کشور از دوم تا هشتم شهریور‌ماه فعالیت خواهد کرد.

    کتاب‎های نمایشگاه با تخفیف 20 درصدی ارائه و در این نمایشگاه مبلغ 350 میلیون تومان بن یارانه‌ای خرید کتاب با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی توسط بانک شهر مستقر در نمایشگاه در بین بازدیدکنندگان در حال توزیع است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت