دبیر نخستین نمایشگاه صنایع فرهنگی ایرانیان توضیح داد

جزئیات اولین نمایشگاه «صنایع فرهنگی ایرانیان»

عصر نمایشگاه- دبیر نخستین نمایشگاه صنایع فرهنگی ایرانیان ضمن تشریح اهداف برگزاری این رویداد به اولویت‌ها و زمان‌بندی برگزاری این رویداد پرداخت.

جزئیات اولین نمایشگاه «صنایع فرهنگی ایرانیان»
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از مهر ، حسین شکروی، دبیر نخستین نمایشگاه صنایع فرهنگی ایرانیان گفت: این نمایشگاه از چهارم تا هفتم آبان‌ماه امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های تخصصی شهرداری تهران (بوستان گفت‌وگو) و در فضایی بالغ بر 3200 متر مربع برگزار می‌شود و متقاضیان شرکت در این نمایشگاه تا 30 شهریورماه فرصت دارند که ثبت نام کنند.

    به گفته دبیر نخستین نمایشگاه صنایع فرهنگی ایرانیان، خبرگزاری‌ها و رسانه‌های دیجیتال در این نمایشگاه شرکت می‌کنند. علاوه‌بر این صنایع دستی، بازی‌های رایانه‌ای و هر چه مرتبط با فرهنگ است و به انتقال فرهنگی کمک می‌کند چون صنعت تبلیغات و گردشگری در برابر دید مخاطبان قرار می‌گیرد.

    شکروی با اشاره به این‌که برگزارکننده این نمایشگاه، یک شرکت خصوصی است گفت: این شرکت، تنها اجرای نمایشگاه را برعهده دارد و متولیان امر در هر زمینه، محصولات را در اختیار ما می‌گذارند. برای مثال ما با معاونت صنایع دستی کشور، بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، معاونت سینمایی، معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد و معاونت علمی- فن آوری ریاست جمهوری در ارتباط بوده‌ایم و قرار است دبیرخانه‌ای تشکیل دهیم که نمایندگان هر بخش حضور داشته باشند و محتوای نمایشگاه را تامین کنند.

    او به  اهداف برگزاری نخستین نمایشگاه صنایع فرهنگی ایرانیان اشاره و بیان کرد: توجه بیشتر به نقش صنایع فرهنگی در رشد اقتصادی، تقویت تولید ملی و اشتغالزایی، مقابله با تهاجم فرهنگی با تولید آثار فرهنگی فاخر و تقویت غرور و عزت ملی، نمایش آخرین محصولات، فن‌آوری و فعالیت‌های صورت‌گرفته در حوزه صنایع فرهنگی، حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی در چرخه صنایع فرهنگی و همچنین حمایت از حضور بخش خصوصی در توسعه صنایع فرهنگی از جمله مهم‌ترین اهداف ماست.

    نخستین نمایشگاه صنایع فرهنگی ایرانیان، آبان ماه جاری در بوستان گفتگو برگزار می شود و متقاضیان تا 30 شهریور فرصت دارند در این نمایشگاه ثت نام کنند.

    علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.ciex.ir مراجعه کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت