در حاشیه نمایشگاه آی فود مشهد رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گفت :

مشکل ما تولید منطبق با استانداردهای جهانی است

عصر نمایشگاه- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گفت: مشکل ما تولید مواد غذایی نیست بلکه مشکل به خصوص در حوزه لبنیات تولیدی منطبق با استانداردهای جهانی است.

مشکل ما تولید منطبق با استانداردهای جهانی است
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایسنا ، راضیه علیرضایی شب گذشته چهارم شهریورماه در حاشیه آیین افتتاح هفدهمین نمایشگاه صنایع غذایی و ماشین‌آلات وابسته که در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بخشی از صنایع غذایی ما ظرفیت به روزی دارد اما در حال حاضر برای مثال در حوزه لبنیات مشکل تولیدی منطبق با استانداردهای جهانی است.

    وی در ادامه به طور کلی روند صنایع غذایی و ماشین‌آلات وابسته را روندی رو به تکامل دانست و خاطرنشان کرد: برای مثال امسال نمایشگاه با حضور و همکاری بیشتر کشورهای خارجی روبه‌رو شد که این امر امکان مراوده و مذاکرات را در این حوزه افزایش می‌دهد و امیدواریم این موضوع به سایر حوزه‌ها از جمله بخش معدن نیز سرایت کند و بتوانیم در سایر حوزه‌ها نیز نمایشگاه‌هایی با این سطح برگزار کنیم.

    علیرضایی عنوان کرد: خراسان رضوی در حال حاضر در حوزه صنایع غذایی22 درصد ارزش افزوده ایجاد می‌کند که البته با توجه به ظرفیت بالای این صنعت هنوز امکان پیشرفت وجود دارد. در این صنعت ما به قدرت فناوری و ساخت ماشین‌آلات صنعتی دست پیدا کردیم و حتی مشتریانی از سایر کشورها داشتیم.

    رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان نمایشگاه را محلی مناسب برای برگزاری پاویون‌های تخصصی دانست و گفت: در هفدهمین نمایشگاه صنایع غذایی و ماشین‌آلات وابسته شاهد برگزاری سه پاویون تخصصی خواهیم بود.

    وی ادامه داد: یقینا نمایشگاه به لحاظ فناوری و دانش جدید محل بسیار مناسبی برای تبادل و ارتباط‌گیری شرکت‌های مختلف و آشنایی آن‌هاست و بخشی از ظرفیت‌ها و تقاضاهای ناشناخته داخلی نیز در نمایشگاه پاسخ داده می‌شود.

    علیرضایی ادامه داد: نکته مثبت بعدی برگزاری نمایشگاه بحث نوسازی تکنولوژی با کمک حضور کشورهای دیگر است. از سال 94 تا کنون اقدامات بسیار خوبی در حوزه نوسازی صنایع غذایی صورت گرفته است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت