مدیرکل ارشاد زنجان مطرح کرد:

پیش‌بینی افزایش ۱۰ درصدی بازدیدکنندگان از نمایشگاه کتاب زنجان

عصر نمایشگاه- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با پیش‌بینی افزایش ۱۰ درصدی بازدیدکنندگان از نمایشگاه کتاب زنجان در مقایسه با دوره قبلی گفت: ما بیشتر به دنبال بازدید کنندگان کیفی هستیم.

پیش‌بینی افزایش ۱۰ درصدی بازدیدکنندگان از نمایشگاه کتاب زنجان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس، ناصر مقدم جمعه شب در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری نمایشگاه ناشران کتاب در زنجان اظهار کرد: این نمایشگاه از جهات مختلفی متفاوت از نمایشگاه‌های قبلی است که آن را متمایز کرده است.

    وی با بیان اینکه نمایشگاه مذکور نخستین نمایشگاه پس از نمایشگاه ناشران کتاب است، گفت: تقارن برگزاری نمایشگاه با هفته دولت و تغییر محل آن نیز از دیگر ویژگی‌های این نمایشگاه است.

    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به روند استقبال از نمایشگاه و ارزیابی وضعیت بازدید از آن افزود: روال بر این است که چند روز نخست زیاد استقبال نبوده و در چند روز آخر مردم برای بازدید از نمایشگاه می‌آیند.

    مقدم با اشاره به تبلیغات محیطی و پیامکی و رادیو و تلویزیونی بیان کرد: تبلیغات امسال زیاد بوده و و فقط از طریق مخابرات 3 هزار پیامک ارسال شده است، که با این وضعیت تبلیغ پیش‌بینی می‌کنیم، قطعا امسال بازدید 50 درصد نسبت به سال قبل افزایش یابد.

    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: این یک عده اصرار بر این دارند که تبلیغات کمک بوده، شاید دیگر تبدیل به یک شعار شده است، چون تبلیغات به حد کافی انجام شده است.

    وی با بیان اینکه در نمایشگاه کتاب، به دنبال بازدید کنندگان کیفی هستیم تا کمی و این فرش برای کسانی که علاقه‌مند به کتاب هستند، پهن شده است، روند برگزاری نمایشگاه مطلوب است.

    مقدم با بیان اینکه چون امسال نخستین نمایشگاه پس از برگزاری نمایشگاه بین‌المللی است ناشران خوبی در زنجان حضور دارند، افزود: طبق آمار تعداد بازدیدکنندگان از نمایشگاه کتاب زنجان در سال 93، 42 هزار نفر بود، که پیش‌بینی می‌شود، این آمار امسال 10 درصد افزایش پیدا کند.

    وی با اشاره به عرض بن تخفیف کتاب برای بازدید کنندگان اضافه کرد: در حدود 70 میلیون تومان بن در این نمایشگاه اهدا می‌شود که در صورت استقبال مردم تا 80 میلیون تومان نیز قابل افزایش است.

    این مسؤول با بیان اینکه در نمایشگاه امسال ارائه بن مربوط به گروه خاصی نبوده و همه خریداران می‌توانند از بن استفاده کنند، گفت: تاریخ انقضای این بن کارت‌ها تا تاریخ هشتم شهریور ماه است.

    وی گفت: مشکلات اقتصادی یکی از دلایل عدم خرید کتاب است و همین امر موجب شده خرید کتاب در سبد خانوارها نباشد.

    مقدم با تاکید بر ورود بنگاه‌های اقتصادی و بانک‌ها در حوزه نشر و فرهنگی افزود: همین امر موجب کاهش مشکلات در این حوزه خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت