چگونه غرفه کم هزینه برپا کنیم؟

عصر نمایشگاه-همیشه نگاه کردن به وضعیت اقتصادی یکی از اصول شرکت‌های تجاری بوده است. هیچ شرکتی را نمی‌توانید پیدا کنید که بدون توجه به وضعیت دخل و خرج بتواند به موفقیت برسد.

چگونه غرفه کم هزینه برپا کنیم؟
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از شارا، همیشه نگاه کردن به وضعیت اقتصادی یکی از اصول شرکت‌های تجاری بوده است. هیچ شرکتی را نمی‌توانید پیدا کنید که بدون توجه به وضعیت دخل و خرج بتواند به موفقیت برسد.

    از آنجایی که وضعیت اقتصادی بسیار مهم است و در کنار آن هم باید در نمایشگاه و همایش‌های مختلف شرکت کرد به این نتیجه می‌رسیم که شرکت‌ها تنها از راه صرفه‌جویی می‌توانند یک حضور موفق در نمایشگاه‌ها داشته باشند.

    «آقای رویداد»، امروز راهکارهای تخصصی و حرفه‌ای را برای کاهش هزینه‌های حضور در یک نمایشگاه در اختیار شما قرار می‌دهد. در ابتدا پیش از پرداخت هر هزینه‌ای، یک فهرست از تمامی کارها، تجهیزات و نیروی انسانی مورد نیاز برای شرکت در نمایشگاه تهیه کنید. به خوبی هزینه‌ها را برآورد کنید و ببینید که کدام یک از این هزینه‌ها کمتر حیاتی است و می‌توانید آنها را حذف یا جایگزین‌های مناسب برای وسایل پرهزینه پیدا کنید. به هزینه‌های حمل‌ونقل توجه کنید، اگر افراد زیادی را در تیم نمایشگاهی خود دارید و هزینه رفت‌وآمد آنها برعهده شما قرار گرفته، به راحتی می‌توانید یک مینی‌بوس یا یک ون را برای رفت‌وآمد آنها در اختیار بگیرید.

     

    علاوه‌بر این اگر تهیه وعده غذایی و نوشیدنی افراد تیم نمایشگاهی‌تان در زمان برگزاری نمایشگاه برعهده شما است می‌توانید از قبل با یک شرکت و پخش‌کننده عمده مواد غذایی قرارداد ببندید یا یک تهیه غذای مناسب محلی در آن محدوده پیدا کنید و با یک قیمت منطقی با آنها به توافق برسید. رزرو کردن غرفه‌های نمایشگاهی می‌تواند کمک خوبی برای کاهش هزینه‌ها باشد. در مواردی دیده شده که اجاره کردن غرفه‌های آنلاین همراه با تخفیف است.

    دقت داشته باشید برای در اختیار داشتن تجهیزات نمایشگاهی نیاز به خرید آنها ندارید و به راحتی می‌توانید با اجاره کردن آنها هزینه‌های خود را بیش از 50 درصد کاهش دهید.

    بخشی از هزینه‌های اضافی نمایشگاهی برای چاپ بروشور و کاغذبازی‌های بیهوده‌ای است که بسیاری از مخاطبان به آن توجهی نخواهند داشت. پس به جای چاپ و پخش بروشور بهتر است مشخصات و توضیحات را روی ال‌سی‌دی نمایشگاهی خود پخش کنید تا هزینه‌های چاپ خود را کاهش دهید.

    با این‌کار چشم مخاطبان را به خود جلب خواهید کرد چرا که در این روزها همه به دنبال خواندن اطلاعات به‌صورت نکته‌ای و به‌طور ترجیحی دیجیتال هستند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت