همزمان با چهارمین نمایشگاه بین المللی پوشاک;

معرفی برندهای نوین پوشاک ایرانی - اسلامی

عصر نمایشگاه- دبیر اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک گفت: همزمان با چهارمین نمایشگاه بین المللی پوشاک که در نیمه ماه جاری برگزار می‌شود، برندها و طرح‌های جدید تولید شده در داخل که برگرفته از فرهنگ ایرانی - اسلامی است، عرضه و معرفی خواهد شد.

معرفی برندهای نوین پوشاک ایرانی - اسلامی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایسنا، مهدی یکتا امسال را سال ویژه ای برای صنعت پوشاک کشور دانست و گفت: قاچاق یکی از مسائلی مهمی است که به صنعت پوشاک کشور صدمات سختی وارد می کند، البته مبارزه با قاچاق پوشاک انجام شده و می شود اما باید با جدیت بیشتری صورت بگیرد. 

    دبیر اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران خاطر نشان کرد: پس از تاکیدات مقام معظم رهبری بر مبارزه جدی با قاچاق و توجه به کالای ایرانی، موج عظیمی در سطح رسانه های عمومی داخل و خارج کشور برای تبلیغ کالای داخلی راه افتاده است، ‌لذا نمایشگاه ایران مد می‌تواند بخشی از اعتماد جامعه مصرف کنندگان به پوشاک داخلی را برگرداند.

    وی در ادامه  افزود: همزمان با چهارمین نمایشگاه بین المللی پوشاک ایران(ایران مد) که از 13 تا 16 شهریورماه در نمایشگاه های تهران برگزار می شود، جدیدترین برندها، تولیدات و خدمات واحدهای بزرگ و کوچک تولیدی و دست اندرکاران صنعت پوشاک کشور عرضه و به نمایش گذاشته خواهد شد.

    دبیر اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران اضافه کرد: در این نمایشگاه حدود 50 شرکت داخلی و 30 شرکت کننده خارجی، ضمن ارائه جدیدترین کلکسیون های تولیدی خود، نوین ترین طرح های تولیدی برگرفته از فرهنگ ایرانی اسلامی را مطرح و معرفی خواهند کرد.

    یکتا به ویژگی های ممتاز نمایشگاه امسال اشاره کرد و گفت: امسال برای نخستین بار سیستم کدگذاری بین المللی GS1 با همکاری مرکز ملی شماره گذاری ایران در نمایشگاه اجرا خواهد شد.

    وی اضافه کرد: در این سیستم که با اپلیکیشن های خاص طراحی شده است غرفه داران می‌توانند کلیه اطلاعات آماری و کیفی محصولات خود را ظرف چندثانیه به سمع و نظر بازدیدکنندگان برسانند و هر بازدید کننده هم با نصب آپ موردنظر، به محض ورود به سالن کلیه اطلاعات دلخواه خود را بدون کمترین محدودیت دریافت خواهد کرد.

    دبیر اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران ایجاد رقابت و تبادل اطلاعات بین تولیدکنندگان و صادرکنندگان پوشاک، ارتقای سطح تولید داخلی کشور، علمی کردن طرح تولید لباس داخلی، کمک به توسعه اشتغال، بازاریابی و افزایش صادرات و افزایش راندمان تولید داخلی را مهمترین اهداف برگزاری چهارمین نمایشگاه بین المللی صنعت پوشاک ایران بیان کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت