اجرای برنامه‌های جنبی موجب شده نمایشگاه کتاب از حالت فروشگاهی خارج شود;

بن‌های نمایشگاه کتاب تا یک هفته در کتاب‌فروشی‌ها اعتبار دارد

عصر نمایشگاه- مدیر امور نمایشگاه‌های استانی مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران با اشاره به اینکه اجرای برنامه‌های جنبی موجب شده نمایشگاه کتاب از حالت فروشگاهی خارج شود، گفت: نمایشگاه بعدی کتاب در استان البرز برگزار خواهد شد.

بن‌های نمایشگاه کتاب تا یک هفته در کتاب‌فروشی‌ها اعتبار دارد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس، علی سالاریان امروز اظهار کرد: یکی از موضوعات مورد تاکید در برگزاری نمایشگاه کتاب ناشران بزرگ کشور در زنجان از سوی برنامه‌ریزان، اجرای برنامه‌های فرهنگی بوده است.

    وی با اشاره به اینکه از نخستین روز آغاز به کار نمایشگاه برنامه‌های فرهنگی و جنبی در قالب جشن امضای کتاب و نقد کتاب با حضور شعرا و نویسندگان از سراسر کشور و همچنین خود استان برگزار شده است، اضافه کرد: طبق آمار 8 تا 12 برنامه جنبی در محورهای مذکور در حاشیه نمایشگاه کتاب زنجان اجرا شده یا در روزهای آتی اجرایی خواهد شد.

    مدیر امور نمایشگاه‌های استانی مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران با اشاره به اجرای دو برنامه جنبی در روز چهارم شهریور با حضور نویسندگان و شعرای مطرح کشوری گفت: در تلاش هستیم با اجرای برنامه‌های جنبی نمایشگاه کتاب را از حالت فروشگاهی خارج کنیم و برنامه‌های فرهنگی محتوامحور نیز در کنار آن داشته باشیم که اگر حتی کسی نتوانست کتاب مورد نیاز خود را از نمایشگاه تهیه کند، امکان استفاده از برنامه‌های جانبی فرهنگی را داشته باشد.

    سالاریان با اشاره به استقبال به عمل آمده از اجرای برنامه‌های جنبی در نمایشگاه زنجان افزود: در سایر نمایشگاه‌های کتاب استانی نیز این روند ادامه خواهد داشت.

    وی مقصد بعدی نمایشگاه‌های کتاب استانی را البرز اعلام کرد و گفت: این نمایشگاه از 14 تا 20 شهریور برگزار خواهد شد که در آنجا نیز شب شعر، نشست کتاب و کتابخوانی و جشن امضای کتاب برگزار خواهد شد.

    مدیر امور نمایشگاه‌های استانی مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران در ادامه به نوآوری ایجاد شده در فروش بن‌های خرید نمایشگاه کتاب نیز اشاره کرد و افزود: اگر علاقه‌مندان به کتاب موفق به خرید کتاب مورد نظر خود در زمان برگزاری نمایشگاه نشدند، می‌توانند یک هفته پس از نمایشگاه نیز کتاب‌های خود را با همان میزان تخفیف از کتاب‌فروشی‌های شهر تهیه کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت