وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد

برگزاری سالانه ۱۵ نمایشگاه کتاب استانی

عصر نمایشگاه-وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه سالانه نزدیک به ۱۵ نمایشگاه کتاب استانی در کشور برگزار می شود، گفت: تخفیف ها و بن های خرید که در این نمایشگاه ها ارائه می شوند می توانند انگیزه خوبی برای خریداران، ناشران و نویسندگان استانی باشند.

برگزاری سالانه ۱۵ نمایشگاه کتاب استانی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۹:۰۰

    به گزارش « عصر نمایشگاه » به نقل از مهر ،علی جنتی در جریان بازدید از پروژه نیمه تمام کتابخانه مرکزی رشت با اشاره به مصوبات سفر رئیس جمهور به گیلان بیان کرد: با وجود اینکه مصوب شد که 15 میلیارد ریال اعتبار از محل مصوبات سفر رئیس جمهور به گیلان برای تکمیل این پروژه در نظر گرفته شود اما تاکنون مبلغی از این اعتبار به استان پرداخت نشده است.

    وی پروژه کتابخانه مرکزی رشت را جزو پروژه های متوقف شده برشمرد و افزود: زمان افتتاح کتابخانه مرکزی رشت با وجود تحقق نیافتن اعتبارات به طور دقیق مشخص نیست.

    وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین ضمن بازدید از پروژه در دست احداث تالار مرکزی رشت اظهار کرد: عملیات عمرانی پروژه تالار مرکزی که از سال ها پیش آغاز شده است هم اکنون در آستانه تکمیل قرار دارد و در بهمن ماه امسال به بهره برداری می رسد.

    جنتی اجرای این پروژه را یکی از دستاوردهای منحصر به فرد در کشور برشمرد و افزود: قسمت های عمده تالار مرکزی رشت به جز واحد موسیقی آن، در ایام الله دهه فجر برای بهره برداری آماده است.

    وی اشکال اساسی در تکمیل واحد موسیقی تالار مرکزی رشت را مشکلات اجرایی اعلام کرد و گفت: با برطرف شدن مشکلات اجرایی، این طرح بافاصله زمانی کمی پس از دهه فجر افتتاح می شود.

    وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه سرعت رشد زیر ساخت ها در استان گیلان کند است، تصریح کرد: در دو سال گذشته به دلیل مشکلات مالی، بهره برداری از پروژه ها محقق نشده است.

    به گفته جنتی اجرای برجام مشکلات مالی کشور را برطرف کرده و موجب سرعت بخشی در عملیات ساخت پروژه ها می شود.

    وی درباره نحوه حمایت های وزارت فرهنگ و ارشاد از ناشران استانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برپایی مرتب نمایشگاه های کتاب استانی نوعی حمایت از ناشران کتاب است. 

    وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه سالانه نزدیک به 15 نمایشگاه کتاب استانی در کشور برگزار می شود، گفت: تخفیف ها و بن های خرید که در این نمایشگاه ها ارائه می شوند می توانند انگیزه خوبی برای خریداران، ناشران و نویسندگان استانی باشند.

    جنتی میزان تخفیفات ارائه شده در نمایشگاه های استانی را 40 درصد عنوان کرد و افزود: این امر علاوه بر ایجاد رغبت برای ذی نفعان در ارتقاء سطح مطالعه در جامعه نیز تاثیرگذار است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت