مدیرکل میراث فرهنگی استان سیستان و بلوچستان خبر داد

برپایی نمایشگاه وفروشگاه بازار فروش بین المللی تولیدکنندگان سیستان و بلوچستان

عصر نمایشگاه- مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان سیستان و بلوچستان گفت: تا پایان سال جاری سه نمایشگاه و فروشگاه بازار فروش بین‌المللی تولیدکنندگان استان برپا می‌شود.

برپایی نمایشگاه وفروشگاه بازار فروش بین المللی تولیدکنندگان سیستان و بلوچستان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲:۰۰

    به گزارش « عصر نمایشگاه » به نقل از تسنیم ،کامبیزمشتاق گوهری اظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی های صورت گرفته امسال در زمینه بازاریابی و فروش محصولات تولیدی استان فروشگاه‌هایی با حضور خلاقان و تولیدکنندگان داخلی در استان دایر می‌شود.

    وی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه ها مکان ویژه‌ای برای قشر ضعیف جامعه در نظر گرفته شده است، افزود: شبکه ملی تحت پوشش کمیته امداد دارای استعدادهای فراوانی در حوزه صنایع دستی بوده که وضعیت اقتصادی آنان موجب شده که این خانواده‌ها و هم فرزندان آنها از آسیب پذیرترین اقشار جامعه در برابر آسیب‌های اجتماعی باشند بنابراین به طور عام‌تر در این نمایشگاه ها از حضور آنان نیز استفاده می‌شود.

    مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوپستان بیان کرد: در حقیقت یکی از راه‌های مهم در راستای توانمندسازی خانواده ها و افراد مستعد کار حرفه آموزی به آنان به عنوان شیوه‌ای مطمئن در راه خوداشتغالی و ایجاد منبع درآمدی پایدار است.

    گوهری با اشاره به اینکه توانمندسازی کارجویان در استان باید به جد دنبال شود، گفت: در راستای ساماندهی متقاضیان اشتغال کمک اصلی باید در چارچوب توانمندسازی آنان مورد توجه قرار گیرد.

    وی با بیان اینکه توانمندسازی افراد در چارچوب مباحث توسعه اجتماعی از اهمیت بالایی برخوردار است، اضافه کرد: باید افراد مستعد کار در حوزه آموزش و بازاریابی به کار گرفته شوند تا باب جدیدی را در بخش صنایع دستی گشود.

    مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان افزود: کیفیت آموزش در حوزه صنایع دستی دنبال خواهد شد تا در آینده نه چندان دور طرح‌های صنایع دستی تولید شده استان قابل بیان در سطح کشوری باشد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت