نمایشگاه بین‌المللی معدن در کیش برگزار می شود

برپایی نمایشگاه بین‌المللی معدن کیش

عصر نمایشگاه- دومین نمایشگاه بین المللی فرصت‌های سرمایه گذاری در حوزه معدن، سیمان، متالورژی و صنایع وابسته از ۶ تا ۹ بهمن ماه در محل نمایشگاه‌های بین المللی جزیره کیش برگزار می‌شود.

برپایی نمایشگاه بین‌المللی معدن کیش
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۸:۰۰

    به گزارش « عصر نمایشگاه » به نقل از مهر، دومین نمایشگاه بین المللی فرصت‌های سرمایه گذاری در حوزه معدن، سیمان، متالورژی و صنایع وابسته امسال با استقبال شرکت‌های خارجی مواجه شده و تاکنون حضور کشورهای فرانسه، چین، ترکیه، ایتالیا، کانادا، استرالیا، روسیه، اسلوانی و آلمان قطعی شده است.

    شرکت کنندگان در این نمایشگاه بین المللی آخرین دستاوردهای داخلی و خارجی حوزه معدن، سیمان، متالوژی و صنایع و تجهیزات وابسته به این حوزه، در بخش‌های مختلف اکتشاف، استخراج، فرآروری، صادرات، سرمایه گذاری و ماشین آلات را ارائه و در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌دهند.

    معرفی فرصت‌ها و ظرفیت‌های سرمایه گذاری، سرمایه پذیری، ارائه دستاوردهای سازندگان و تولیدکنندگان معدن، سیمان و متالورژی، آشنایی با زمینه های سرمایه گذاری در حوزه معدن، صنایع معدنی، سیمان و متالورژی، هدایت سرمایه های داخلی و خارجی به بخش های معدن و همچنین انتقال دانش و تکنولوژی نوین و همچنین ایجاد زمینه رقابت سازنده بین شرکت‌ها از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

    در حاشیه این نمایشگاه کارگاه های آموزشی کاربردی و پنل‌های تخصصی با حضور صاحبان صنایع و سرمایه گذاران، استادان دانشگاه‌ها، صاحبان صنایع و مسئولان ذیربط برگزار خواهد شد، ضمن اینکه همزمان با برگزاری نمایشگاه، برای اولین بار کارگاه آموزشی فرآوری مواد معدنی توسط شرکت‌های کانادایی، پنل نقش مدیریت در اقتصاد معدن، پنل فرصت‌های سرمایه گذاری در معدن و صنایع معدنی و  نخستین کارگاه آموزشی صنعت منیزیم برگزار خواهد شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت