بهره برداری از نمایشگاه بزرگ، موقعیت فرش دستباف را متحول می کند

لزوم حمایت بیشتر از برگزارکنندگان نمایشگاهی

عصر نمایشگاه- مدیرعامل شرکت فرش دستباف فروزان در حاشیه برگزاری هجدهمین نمایشگاه تخصصی – صادراتی فرش دستباف اظهار کرد: محل کنونی برگزاری این نمایشگاه به دلیل کمبود فضای خدماتی مانند پارکینگ، رستوران و استراحتگاه، نمی تواند خدمات شایسته ای را درخور یک نمایشگاه تخصصی-صادراتی ارایه کند.

بهره برداری از نمایشگاه بزرگ، موقعیت فرش دستباف را متحول می کند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه»،مدیرعامل شرکت فرش دستباف فروزان، در حاشیه برگزاری هجدهمین نمایشگاه تخصصی – صادراتی فرش دستباف اظهار کرد: محل کنونی برگزاری این نمایشگاه به دلیل کمبود فضای خدماتی مانند پارکینگ، رستوران و استراحتگاه، نمی تواند خدمات شایسته ای را درخور یک نمایشگاه تخصصی-صادراتی ارایه کند.

    به گزارش واحد رسانه شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان، علیرضا فروزان افزود: به دلیل کیفیت بالای این نمایشگاه، مشتریان خارجی به آن مراجعه می کنند اما پیش از حضور انتظار تهیه امکانات رفاهی لازم را دارند و به دلیل فراهم نبودن این امکانات، مدت زمان چندانی را در فضای نمایشگاه سپری نمی کنند.

    وی تأکید کرد: با اجرا شدن فاز اول پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان و انتقال محل برگزاری نمایشگاه اصفهان به آن، انتظار می رود نمایشگاه فرش دستباف با سابقه 18 ساله و حضور فرش های نفیس، در حد و اندازه واقعی خود ظاهر شود.

    فروزان با اشاره به اینکه این شرکت، شانزدهمین حضور خود در نمایشگاه اصفهان را تجربه می کند، ادامه داد: به منظور برگزاری هرچه بهتر این نمایشگاه و پر رنگ کردن وجهه صادراتی و بین المللی آن، لازم است مرکز ملی فرش ایران، اتحادیه ها و آژانس های مسافرتی تورهای خارجی به نمایشگاه بیاورند.

    وی با بیان اینکه شرکت فرش دستباف فروزان همواره در زمینه فعالیت های تبلیغاتی خود، دید تخصصی به نمایشگاه ها داشته است، گفت: برای حضور در نمایشگاه اصفهان از سه ماه قبل برنامه ریزی کرده و اجناس خود را در مدت برگزاری با 10 درصد تخفیف ارایه می کنیم.

    وی با اشاره به این که به دنبال یافتن بازارهای هدف جدید از طریق حضور در نمایشگاه هستیم، اذعان داشت: رکود سنگین بازار فرش دستباف ایران در دو سال گذشته، موجب کاهش تولید ما تا 20 درصد شده و انتظار داریم با مطرح شدن برجام، این شرایط برطرف شده و روزهای روشن تری در انتظار تولیدکنندگان فرش دستباف در سراسر ایران باشد.

    وی با تأکید بر اینکه اروپا و ژاپن همچنان ظرفیت پذیرش تولیدات فرش دستباف ایران را دارد، گفت: مرکز ملی فرش ایران باید از برگزارکنندگان نمایشگاهی در کشور حمایت بیشتری کند تا سطح کیفی نمایشگاه های فرش داخل کشور و تعداد حضور نمایندگان ایران در نمایشگاه های خارجی افزایش یابد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت