مدیر عامل نمایشگاه بین المللی همدان خبر داد

برگزاری دومین نمایشگاه توانمدیهای صنایع کوچک، تبدیلی و ماشین آلات صنایع غذایی

عصر نمایشگاه- مدیر عامل نمایشگاه بین المللی همدان گفت: دومین نمایشگاه توانمندیهای صنایع کوچک، تبدیلی، کشاورزی و ماشین آلات صنایع غذایی از ۳۰ دی تا ۴ بهمن ماه سال جاری و بمدت ۵ روز در محل دائمی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان همدان برگزار می شود.

برگزاری دومین نمایشگاه توانمدیهای صنایع کوچک، تبدیلی و ماشین آلات صنایع غذایی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۹:۰۰

    به گزارش « عصر نمایشگاه » به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان همدان ،حسین الماسی مدیر عامل شرکتنمایشگاه های بین المللی استان همدان گفت:دومین نمایشگاه توانمندیهای صنایع کوچک، تبدیلی، کشاورزی و ماشین آلات صنایع غذایی از 30 دی تا 4 بهمن ماه سال جاری و بمدت 5 روز در محل دائمی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان همدان برگزار می گردد.

    الماسی گفت: عناوین نمایشگاهی یاد شده دارای ارزش بالایی هستند و نیاز اساسی جامعه ما می باشند.

    وی گفت: امروزه در حالی شاهد رشد صنایع کوچک و تبدیلی در کشور هستیم، که جهانی شدن موجب افزایش شدت رقابت در بازارها شده است و بدون تردید موفقیت در عرصه های بین المللی پذیرش محصولات شرکت های بومی توسط مشتریان در بازارهای مقصد می باشد و توجه به این موضوع حمایت همه جانبه تولیدکنندگان، کارشناسان و مدیران را طلب می نماید.

    الماسی با بیان اینکه تعداد 85 واحد در این نمایشگاه فعالیت می نمایند، گفت: بیشتر واحدهای شرکت کننده، بومی استان بوده و در ضمن از استانهای تهران، تبریز، مازندران و اصفهان نیز در این نمایشگاه حضور دارند.

    مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان همدان گفت: متاسفانه شاهد هستیم محصولات ما بصورت خام عرضه می شود و نبود صنایع تبدیلی یکی از مشکلات کشور و تبع آن استان همدان می باشد.
    وی خواستار ایجاد یک نگرش جدید در توسعه و تحول صنایع کوچک، تبدیلی و کشاورزی شد.

    الماسی با بیان اهمیت صنایع کوچک گفت: برگزاری نمایشگاه صنایع کوچک برای توسعه اقتصادی استان همدان، حمایت از تولید، ایجاد یک فضای رقابتی و تلاش برای توسعه بازار صنایع کوچک دانست که موجب تحقق اقتصاد مقاومتی نیز می گردد.

    مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان همدان گفت: در این نمایشگاه صنایع مستقر در شهرک های صنعتی، شرکت های فنی و مهندسی مستقر در مرکز خدمات فن آوری کسب و کار نیز حضور دارند.

    وی عمده محصولات قابل ارائه را در زمینه های مواد غذایی– سلولزی – کانی های غیر فلزی – منسوجات - پوشاک – چینی آلات بهداشتی –  قطعات فلزی – مصالح ساختمانی – شیمایی و صنایع چوب دانست.

    الماسی خاطر نشان کرد: اهداف برگزاری نمایشگاه صنایع کوچک، کشاورزی، تبدیلی و ماشین آلات صنایع غذایی را معرفی توانمندی های استان همدان در حوزه صنایع کوچک، کشاورزی و تبدیلی – تشویق و ترغیب واحدها برای ورود در عرصه تولید – آشنایی با محصولات دیگر واحدها و ایجاد فضای رقابتی بین آنها برای ارائه محصولات بهتر می باشد.

    وی گفت: در این نمایشگاه برای بهره برداری هر چه بیشتر واحدهای صنعتی کلاسها و دوره های آموزشی نیز برگزارمی گردد.
    قابل ذکر است دومین نمایشگاه توانمندیهای صنایع کوچک و هم زمان با آن دومین نمایشگاه صنایع تبدیلی، کشاورزی و ماشین آلات صنایع غذایی از 30 دی تا 4 بهمن در محل دایمی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان همدان برگزار می شود. ساعت بازدید نمایشگاه نیز از ساعت 15 تا 20 می باشد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت