اهداف برگزاری نمایشگاه بوشهر

عصر نمایشگاه- هرساله در ایران چندین نمایشگاه تخصصی فناوری اطلاعات درشهرستانهای متفاوت در این زمینه برگزار می شود. هر یک از این نمایشگاه ها با کیفیتی متفاوت برگزار می شوند. اما اهداف اصلی در برگزاری نمایشگاه های تخصصی ، ارائه توانمندی های صنعتی ، انتقال دانش فنی و ارتقاء علوم دانش پژوهان است .

اهداف برگزاری نمایشگاه بوشهر
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه»، از آنجا که برگزاری نمایشگاه های بازرگانی در گذشته نتوانسته بود خواست متخصصان و پژوهشگران کشور در رشته های خاص را تامین نمایند ،  برگزاری  این نمایشگاه تخصصی مدنظر قرارگرفت. نمایشگاه ها در هر رشته ای مخاطبان خاص خود را به جذب می کنند و فضای مساعدی را برای تبادل اطلاعات فراهم میسازند.اما نمایشگاه هایی که تاکنون در این زمینه برگزار شده، نتوانسته است بطور کامل به این اهداف سازنده دست پیدا کند.

    تنها بعضی از این قبیل نمایشگاه ها توانسته اند انتظارات را برآورده سازند که به طور مثال می توان به الکامپ تهران،  مشهد، تبریز اشاره نمود.

    از طرف دیگر وجود و نقش این نمایشگاهها در شهرستانها  و سایر نقاط کشور را نمی توان نادیده گرفت چرا  که برگزاری نمایشگاههایی با این کیفیت می تواند موجب رونق بازار فناوری اطلاعات شهرستانها،  ارتقا سطح علمی و کیفی محصولات  شود . برگزاری چنین نمایشگاهی در شهر بوشهر  که یکی از استان های فعال در حوزه فناوری اطلاعات کشور می باشد و از آن به عنوان یکی از قطب های اقتصادی و صنعتی کشور نام برده می شود اجتناب ناپذیر است. لذا در همین راستا شرکت نمانگار خلیج فارس در صدد برگزاری اولین نمایشگاه تخصصی فناوری اطلاعات، الکترونیک، بانکداری الکترونیکی  در استان بوشهر برآمد تا با برگزاری این نمایشگاه بتوان درآن علاوه بر معرفی محصولات جدید به نوعی پل ارتباطی را نیز میان کاربران و تولید‌کنندگان این عرصه ایجاد کرد و به اهداف بنیادین ذکر شده دست یافت.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت