امروز به کار خود پایان می دهد؛

یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت نساجی در اصفهان

عصر نمایشگاه- یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت نساجی(ماشین آلات، مواد اولیه و محصولات) با حضور مجتبی خسرو تاج معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان برگزار می شود.

یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت نساجی در اصفهان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۷:۰۰

    به گزارش « عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ،مشارکت کننده از استان های اصفهان،فارس، خراسان رضوی، تهران ، مرکزی، قم، سمنان، خوزستان و چهارمحال و بختیاری و همچنین نمایندگانی از کشورهای هلند، کره جنوبی، چین و ترکیه در پنج هزار و 500 مترمربع فضای نمایشگاهی، محصولات خود را عرضه کرده اند.
    چهار شرکت از کشور ترکیه در زمینه ماشین آلات، رنگ و مواد شیمیایی، چاپ و تکمیل به صورت مستقیم در این نمایشگاه حضور یافته اند.
    پلی اکریل، ایران نوبافت، نساج پور سپاهان، بازرگانی نواب نخ تابناز، ذوب ریسی چهلستون و شرکت های دانش بنیان در زمینه های خدمات نساجی، ماشین آلات و قطعات نساجی، تولید مواد اولیه، واردات و صادرات مواد اولیه و ماشین آلات و خدمات علمی و تحقیقاتی، مشارکت کنندگان شاخص این نمایشگاه را تشکیل می دهند.
    مراسم افتتاح این نمایشگاه با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، مدیرکل دفتر پوشاک و نساجی وزارت صنعت، معدن و تجارت، مشاور وزیر و معاون بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت، دبیر انجمن صنایع نساجی ایران برگزار شد.
    برگزاری اولین ایده بازار صنعت نساجی کشور و دو کارگاه آموزشی در حاشیه برگزاری نمایشگاه از برنامه های جنبی یازدهمین نمایشگاه صنعت نساجی بود .
    یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت نساجی به مدت چهار روز از 24 تا 27 دی ماه از ساعت 15 تا 22 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی اصفهان برای بازدید علاقه مندان برگزار می شود .
    شایان ذکر است ؛این نمایشگاه به صورت دو سالانه برگزار می شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت