در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود

برگزاری هفتمین نمایشگاه بین‌المللی در و پنجره تهران

عصر نمایشگاه- هفتمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته جمعه هفته جاری با حضور بیش از ۴۵۰ شرکت داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران از ۲ تا ۵ بهمن ماه آغاز به‌کار می کند.

برگزاری هفتمین نمایشگاه بین‌المللی در و پنجره تهران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵:۰۰

    به گزارش « عصر نمایشگاه » به نقل از مهر، در این نمایشگاه بین المللی، صنعتگران در و پنجره از استان‌های مختلف کشورمان و دیگر نقاط جهان گردهم می‌آیند و آخرین پیشرفت‌های این صنعت را به نمایش گذاشته و با نوین ترین و جدیدترین تنکولوژی‌ها و تولیدات این حوزه آشنا می‌شوند.

    در این نمایشگاه بیش از 450 شرکت از جمهوری اسلامی ایران و 7 کشور خارجی، جدیدترین تولیدات، تجهیزات و خدمات مربوط به صنعت در و پنچره، سیستم‌های کنترل ترددی و دیگر صنایع وابسته را عرضه و در معرض دید علاقه‌مندان قرار می دهند. تعداد شرکت‌های خارجی این نمایشگاه 60 شرکت است.

    در این نمایشگاه شرکت‌هایی از کشورهای ترکیه، چین، اسپانیا، بلغارستان، ایتالیا و امارات در کنار شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی کشورمان، انواع محصولات و خدمات خودشان را ارائه می کنند.

    هفتمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته در پنج گروه اصلی شامل گروه پروفیل یو پی وی سی، گروه در و پنجره یو پی وی سی، گروه ماشین آلات و تجهیزات، گروه در و پنجره آلومینیومی و گروه یراق آلات، شیشه پنجره و نشریات تخصصی و بصورت تفکیکی برگزار می‌شود.

    معرفی ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل صنایع وخدمات مربوط به در و پنجره، شناسایی و معرفی مشکلات، موانع و نقاط ضعف موجود، ایجاد زمینه‌های سرمایه گذاری، آشنایی با نوآوری‌ها و پیشرفت‌های صنعت در و پنجره، ایجاد فضای رقابتی، ایجاد ارتباط مستقیم میان تولید کنندگان و مصرف کنندگاه، اشتغالزایی، یافتن بازارهای صادراتی و افزایش صادرات؛ مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه بین المللی است.

    در این نمایشگاه انواع در و پنجره های ساختمانی، اداری، صنعتی، بیمارستانی، ماشین الات و ابزار تولید، مونتاژ و خط تولید در و پنجره، سیستم‌های تولید رباتیک، سیستم‌های اتوماسیون صنعتی، درهای گردان، درهای اتوماتیک، انواع تجهیزات و سیستم‌های دربازکن اتوماتیک، سیستم‌های کنترل از راه دور، سیستم‌های هوشمند ورود و خروج، سیستم‌های کنترل ورود و خروج، انواع دربازکن‌های ساده و تصویری، کرکره های فروشگاهی و صنعتی، دستی و اتوماتیک، انواع یراق آلات و دستگیره در و پنجره، قفل های الکتریکی و ساده، انواع شیشه های مخصوص در و پنجره، سیستم‌های آب بندی و گیرنده آلودگی های صوتی و دیگر صنایع وابسته به نمایش گذاشته می شود.

    برگزاری یک همایش و هشت کارگاه تخصصی در زمینه های مختلف مربوط به صنعت تولید در و پنجره از دیگر برنامه های جانبی این نمایشگاه است. قرار است چهار هیات تجاری و بازرگانی از کشورهای منطقه با حضور در این نمایشگاه، ضمن بازدید از غرفه و سالن‌های نمایشگاهی، برای عقد قرارداد با بنگاهای اقتصادی، تولید کنندگان و صاحبان صنایع در و پنجره ایرانی وارد مذاکره شوند.

    هفتمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران آماده بازدید علاقه‌مندان خواهد بود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت