همزمان با هفته طراحی جواهر؛

نگارخانه‌های تهران میزبان نمایشگاه آثار طراحان جواهرات

عصر نمایشگاه- پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران از ۴ تا ۷ بهمن ماه نمایشگاه و نشست‌های تخصصی طراحی طلا و جواهر را برگزار می‌کند.

نگارخانه‌های تهران میزبان نمایشگاه آثار طراحان جواهرات
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۲:۰۰

    به گزارش « عصر نمایشگاه » به نقل از مهر ،انجمن علمی طراحی صنعتی دانشگاه تهران با همکاری نهادهای آموزش مهارتهای طراحی جواهر، اتحادیه طراحان صنف طلا و جواهر تهران و تعدادی از فعالان این عرصه، سلسله نشست های تخصصی را، تحت عنوان هفته طراحی جواهر تهران در پردیس هنرهای زیبا برگزار می کند.

    نگارخانه تهران، در حاشیه این نشست‌ها، میزبان نمایشگاهی برای آثار طراحان این عرصه خواهد بود تا به معرفی هرچه بیشتر توان هنرجویان رشته طراحی صنعتی و دیگر رشته های هنری مرتبط با طراحی جواهر به صاحبان مشاغل و صنایع در این عرصه را فراهم می کند.

    هفته طراحی جواهر تهران، اولین حرکت گسترده دانشجویی در زمینه معرفی بهتر گرایش طراحی جواهرات به جامعه دانشجویی و صاحبان مشاغل و صنایع کشور است که به همت دانشکده طراحی صنعتی پردیس هنرهای زیبا، دانشگاه تهران و موسسه آموزش عالی پارس برنامه ریزی شده و تداوم هر ساله آن با توسعه هرچه بیشتر اهداف و ابزارها مورد انتظار است.

    احساس نیاز و علاقه دانشجویان به طراحی جواهر و افزایش پایان نامه‌های مصوب با موضوع طراحی زیورآلات، علاقه صاحبان صنایع برای سرمایه‌گذاری و حمایت مالی و معنوی از این گرایش، ابراز تمایل موسسه آموزش عالی پارس برای راه اندازی رشته طراحی جواهر در مقاطع کاردانی و کارشناسی، علاقه موسسات آموزشی برای جذب هنرجو از فضاهای آموزشی مرتبط و نیاز علاقه‌مندان و دانشجویان به شناحت و کسب آگاهی و طبع آزمایی در این زمینه موجب شکل‌گیری هفته طراحی جواهرات شده است.

    دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه‌های هنر سراسر کشور می‌توانند در این برنامه شرکت و آثار ساخته شده و یا طرح‌ها و پایان نامه‌های خود را که مرتبط با موضوع زیورآلات و طراحی جواهر  است برای نمایش در نمایشگاه هفته طراحی جواهر را تا ساعت 12 ظهر تاریخ چهارشنبه 30 دی ماه با عنوان «نگارخانه» به آدرس ایمیل info.utidea@gmail.com ارسال کنند.

    کمیته اجرایی پس از دریافت آثار و ارزیابی آنها توسط کمیته داوری، با صاحبان آثار برگزیده تماس گرفته و از آنها برای ثبت نام در روز افتتاحیه دعوت به عمل می آورد. همچنین صاحبان آثار باید روز افتتاحیه، یعنی شنبه 3 بهمن 94، از ساعت 10 صبح با مراجعه به محل ثبت نام واقع در خیابان انقلاب، دانشگاه تهران، پردیس هنرهای زیبا، سالن نگارخانه تهران مراجعه و با پر کردن فرم ثبت نام و پرداخت هزینه حق چاپ و نمایش اقدام به ثبت نام کنند.

    آثار برگزیده به مدت چهار روز  از ساعت 10  تا 18 بعداز ظهر در نمایشگاه آثار واقع در نگارخانه تهران به نمایش درخواهد آمد. همچنین به تمامی برگزیدگان (شرکت کنندگان در نمایشگاه) گواهی توسط کمیته علمی هفته جواهر تهران و دانشکده طراحی صنعتی دانشگاه تهران و موسسه آموزش عالی پارس اعطا خواهد شد.

    کمیته داوری در نظر دارد با توجه به ارزشیابی صورت گرفته، برخی از آثار یا پایان نامه هایی که هنوز به مرحله تولید نرسیده اند و متناسب با معیارهای ارزشیابی و مطابق با نیاز ویترین حامیان مالی باشند را با هماهنگی حضوری صاحب اثر و به هزینه حامی مالی تولید  و عرضه کنند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت