نمایشگاهی برای نمایش خانه های تاریخی ایران

عصر نمایشگاه- رییس ستاد برگزاری نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران گفت: خانه ها و بناهای تاریخی ایرانی نیمه آذرماه امسال در نمایشگاه بین المللی تهران به نمایش گذاشته می شود.

نمایشگاهی برای نمایش خانه های تاریخی ایران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایرنا، فرهاد امینیان روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار گردشگری ایرنا افزود: با توجه به اینکه تم نمایشگاه امسال ، خانه های ایرانی است به همین دلیل یک سالن به طور ویژه به خانه ها و بناهای تاریخی ایرانی اختصاص یافته که هماهنگی و اجرای آن برعهده صندوق احیا و بهره برداری از بناهای تاریخی وابسته به سازمان میراث فرهنگی و گردشگری است .
    وی اظهار کرد فضای تخصیصی نمایشگاه بین المللی گردشگری امسال، با 15 % رشد نسبت به سال گذشته در فضایی حدود 30 هزار مترمربع و 8 سالن نمایشگاهی، از نیمه آذر به شرکت کنندگان واگذار خواهد شد.
    امینیان گفت: در حال حاضر بیش از 90 درصد سازه های تحت اختیار نمایشگاه، تکمیل شده است و متقاضیان از 15 آبان در فهرست قرار گرفته اند.
    مدیر عامل شرکت بین المللی بازرگانی نمایشگاهی تهران اضافه کرد: خدمات و تجهیزات هتل داری نیز از عمده ترین گروههای حاضر در این نمایشگاه هستند . سالنهای این نمایشگاه امسال نیز براساس نوع خدمات و کالاهایی که ارائه می شود تقسیم می شود و هر گروه در سالن مجزا به ارائه فعالیت ها و محصولات خود می پردازند . امینیان تصریح کرد که یک سالن مختص گردشگری استانها و مناطق آزاد تجاری کشور خواهد بود .
    وی ادامه داد: گروههای اصلی شرکت کننده در این نمایشگاه که در سالنهای مختلف حضور خواهند داشت شامل هتل ها و مراکز اقامتی ، آژانس ها و دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری ، صنایع دستی و هنری خواهند بود.
    امینیان دیگر گروه های حاضر را شرکتهای تأمین کننده خدمات و تجهیزات هتلداری و صنایع جانبی گردشگری ، بانکها ، بیمه و شرکتهای سرمایه گذار در هردو بخش گردشگری و هتلداری ، خطوط هوایی ، دریایی و زمینی ، شرکتهای حمل و نقل ، کتب و نشریات تخصصی ، نرم افزار و سیستم های رزرواسیون آنلاین اعلام کرد.
    وی تاکید کرد: بخش گردشگری سلامت همچون سال قبل بطور گسترده در نمایشگاه حضور دارد که با توجه به اینکه گستره فعالیت این بخش برای بسیاری از مردم تازگی دارد، مورد استقبال خوبی از سوی مخاطبین و بازدید کنندگان قرار می گیرد .
    وی در پایان یادآور شد: در طول برگزاری نمایشگاه امسال ، 3 همایش و کارگاه آموزشی تخصصی نیز برپا خواهد شد .
    نهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران از تاریخ 27 تا 30 بهمن ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود .
    این نمایشگاه با مشارکت و حمایت سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری کشور و توسط بخش خصوصی برگزار می شود و در تقویم سازمان جهانی گردشگری به طور رسمی به ثبت رسیده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت