نمایشگاه دستاوردهای دولت در عرصه تعلیم و تربیت در کرج گشایش یافت

عصر نمایشگاه- نمایشگاه دستاوردهای دولت تدبیر و امید در عرصه نظام تعلیم و تربیت روز یکشنبه در آموزش و پرورش ناحیه یک کرج البرز گشایش یافت.

نمایشگاه دستاوردهای دولت در عرصه تعلیم و تربیت در کرج گشایش یافت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از ایرنا، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرج البرز هدف از گشایش این نمایشگاه را به نمایش گذاشتن 28 دست آورد مهم دولت تدبیر و امید در عرصه نظام تعلیم و تربیت کشور، اطلاع رسانی عملکرد سه ساله آموزش و پرورش ناحیه یک کرج و دست آوردهای این ناحیه در عرصه های علمی ، ورزشی ، پژوهشی ، فنی، فرهنگی ، هنری ، جشنواره های کشوری و بین المللی در سال تحصیلی 95-94 ذکر کرد.
    وحید یعقوبی اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر تشکیل دهندگان نخستین دولت ایران پس از یکدست شدن جمهوری اسلامی ایران است که با تلاش صادقانه خود دولتی الگو را در تاریخ انقلاب اسلامی ایران ثبت کردند.
    وی افزود: این دو شهید بزرگوار آغاز گر عصر تازه ای از مدیریت و خدمت در جمهوری اسلامی ایران بشمار می روند که شهادت آنها ضایعه ای دردناک بوده که پس از سال ها مردم این مرزو بوم هر سال در روز شهادتشان در سوگ می نشینند.
    وی با اشاره به اینکه شهیدان رجایی و باهنر اسوه خدمت صادقانه و دلسوزانه به ملت ایران هستند خاطرنشان شد: هر سال به پاس خدمات دولتمردان به مردم به مناسبت شهادت این دو شهید بزرگوار هفته ای به نام هفته دولت نامگذاری شده است.
    وی از شهیدان رجایی و باهنر بعنوان دو یار دیرین امام در انقلاب و دو اسوه علم و تقوای یاد کردند.
    مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرج گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب هفته دولت فرصت مغتنمی است تا مردم با نتایج تلاش های بخشی از مجموعه نظام اسلامی بیشتر آشنا شوند.
    یعقوبی اظهار کرد: هفته دولت هفته اقتدار و پیروزی دولتی است که حمایت و پشتیبانی میلیون ها نفر از ملت خود را به همراه دارد لذا در این هفته دولتمردان می کوشند تا خدمات دستگاهای اجرایی را در طول یک سال کاری به اطلاع مردم در چهار گوشه ایران اسلامی برسانند.
    وی در ادامه به همت معلمان دلسوز و دانش آموزان این ناحیه در خلق عملکرد ی مثبت در فرآیند تعلیم و تربیت در این ناحیه همانند سایر نقاط کشور پرداخت و یادآور شد: با همت این عزیزان 30 دستاورد مهم در کارنامه سه ساله آموزش و پرورش ناحیه یک کرج به ثبت رسیده است.
    مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرج از تاسیس اولین مرکز یادگیری محلی ، مدرسه والدین و مرکز مشاوره و راهنمایی تحصیلی ، راه اندازی مرکز دارالقرآن کریم و اختلالات یادگیری ، کسب 13 رتبه استانی و کشوری در حوزه فعالیت های کاری ، مسابقه ای و المپیادی،
    به دست آوردن 7 مدال طلا، نقره و برنز در المپیادهای علمی - مهارتی و برگزاری اردوی علمی - تحقیقاتی به مالزی ویژه مدیران مدارس با هدف دانش افزایی برای دومین بار بعنوان دستاوردهای مهم دیگر این ناحیه یاد کرد.
    یعقوبی توسعه فضای ورزشی ، فضای رفاهی فرهنگیان، توسعه و تجهیز 150 کتابخانه در مدارس، بهسازی و زیبا سازی فضاهای ورزشی و مدارس را از دیگر دستاوردها و اقدامات مهم انجام شده در ناحیه یک آموزش و پرورش ذکرکرد.
    وی در ادامه به توفیقات این ناحیه در دستیابی به 17رتبه جهانی و کشوری اشاره کرد و افزود: کسب مقام سوم المپیک ریو و اول آسیا در رشته تکواندو، 8 رتبه اول کشوری در مسابقات اقدام پژوهی، تولید محتوای آموزشی الکترونیکی ( ابتدایی و متوسطه ) ،شهاب مهربانی، پرسش مهر ریاست جمهوری، فراخوان ملی - علمی تربیت و اعزام دانش آموزان به اردوی راهیان نور از جمله این توفیقات ارزنده آموزش و پرورش ناحیه یک کرج در سال تحصیلی 95-94 است.
    مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرج کسب 6 مقام اول تا چهارم کشوری در حفظ ، قرائت و تفسیر قرآن کریم ، تولید محتوای الکترونیکی توسط معلمان و دانش آموزان ، شورای دانش آموزی و انتخاب دو آموزشگاه به عنوان انجمن برتر را از دیگر توفیقات این ناحیه در سال تحصیلی 95-94 برشمرد.
    مسوول روابط عمومی آموزش و پرورش ناحیه یک کرج نیز در این زمینه به ایرنا گفت: این نمایشگاه در راستای اطلاع رسانی به شهروندان در زمینه آشنایی با اقدامات مهم دولت در عرصه تعلیم و تربیت ، تشویق و ایجاد انگیزه در بین دانش آموزان و معلمان ناحیه در کسب رتبه های برتر در فرآیند تعلیم و تربیت برپا شده است.
    محمد طاهری افزود: با به تصویر کشیدن 28 دستآورد مهم دولت تدبیر و امید در عرصه نظام تعلیم و تربیت ، توفیقات و دستاوردهای مهم آموزش و پرورش ناحیه یک کرج در قالب عکس، بنر، برشور ، رسانه و لوح فشرده تلاش کرده ایم تا گوشه ای از تلاش ها و اقدامات انجام شده از سوی خانواده آموزش و پرورش ناحیه یک کرج و دولت تدبیر و امید را به مخاطبان انتقال دهیم.
    وی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه فقط اقدامات مهم برای بازدید عموم به نمایش گذاشته شده است یادآور شد: آحاد مردم با نقش و جایگاه آموزش و پرورش در توسعه و رشد کشور آشنا هستند اما ارزیابی عملکرد ها در قالب یک مجموعه نمایشگاهی سبب می شود تا نقاط قوت و ضعف البته با نگاهی منصفانه مورد بررسی قرار گیرد.
    وی گفت: این نمایشگاه به مدت یک هفته برای بازدید عموم دایر است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت