نمایشگاه دیترویت

هیولای زیبا و دوست داشتنی نیسان

عصر نمایشگاه- شرکت «نیسان»، خودروساز ژاپنی، در نمایشگاه اتومبیل دیترویت یک طرح تازه برای وانت‌پیکاپ خود ارائه داده است که دوباره می‌تواند غول‌های وانت‌سازی و خودروهای «آف‌رود» آمریکایی را برای مدت طولانی شکست دهد.

هیولای زیبا و دوست داشتنی نیسان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۲:۰۰

    به گزارش « عصر نمایشگاه » به نقل از آنا ، تازه‌ترین طرحی که نیسان برای ساخت یک خودروی خارج جاده‌ای ارائه کرده‌، نه‌تنها یک هیولا در این حوزه محسوب می‌شود بلکه یک مفهوم تازه نیز به سبک‌های خودروسازی افزوده است، «وانت همه کاره». نخستین قابلیت این خودرو، امکان افزایش ارتفاع در حین حرکت است.

    وانت «تایتان وریور» (جنگجوی تایتان) می‌تواند حین حرکت تا 7 سانتی‌متر ارتفاع خود را افزایش دهد و به ارتفاع 2070 میلی‌متر از چرخ‌ها برسد که ارتقاء چشمگیری در توان حرکت خارج جاده‌اش ایجاد می‌کند. این توانایی به همراه رینگ‌های 18×9/5 اینچی که با لاستیک‌های بیابانی 37 اینچی پوشیده شده‌اند، سطح تماس بیشتر و مکانیزم تعلیق وزن و قدرت طولانی‌تری برای وانت فراهم می‌کند که این خودرو را به یک بهشت برای علاقه‌مندان طبیعت‌گردی تبدیل می‌کند.

    رنگ بدنه این خودرو هم که «نقره‌ای آذرخش» نام‌گذاری شده با کمک دریچه هوای روی کاپوت و چراغ‌های کمکی LED در جلو خودرو، این غول را به یک زیبای «بزرگ» تبدیل کرده است. جنگجوی تایتان درواقع مدل به‌روزرسانی‌شده‌ای از مدل «تایتان» خودروی نیسان است که توسط شاخه آمریکایی این خودروساز طراحی و ارائه شده است. از جمله تغییرات اساسی در این خودرو، یکی میله کنترل تنش، آسانسورهای بالابر خودرو در عقب و بالاخره فنربندی هیدرولیک آن است.

    قدرت هیولایی این خودرو نیز از یک موتور توربو دیزل 5 لیتری تأمین می‌شود که با همکاری جعبه دنده اتوماتیک و 6 سرعته «مسئولیت سنگین!»، هم در جاده و هم خارج از جاده، این خودرو را به یک نمونه غیر قابل رقابت تبدیل می‌کند. نیسان امیدوار است تا با برآورد کردن استقبال عمومی از این مدل، این خودرو را در سال 2016 به بازارهای آمریکا بفرستد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت